سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری مسابقه عجیب در عربستان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عربستان سعودی قصد دارد به منظور کنترل چاقی در این کشور، مسابقات عجیبی برگزار کند.

به گزارش انتخاب به نقل از بی بی سی، عربستان سعودی به منظور کاهش تعداد افراد چاق در این کشور، مسابقات کاهش وزن برگزار می کند. در این مسابقات به افراد رژیمی جوایزی تعلق می گیرد.

روزنامه سعودی "گازت" در این خصوص نوشت: این مسابقات بخشی از برنامه "چاقی، روح خاموش" است که در آن افراد چاق با حمایت مستقیم و استفاده از داروی رایگان به کاهش وزن ترغیب می شوند. اما بیشترین انگیزه شرکت کنندگان در این مسابقه جوایز نامشخص آن است.

یک مقام سعودی اعلام کرد: جایزه اولیه در مسابقه ای تلویزیونی به برنده تعلق می گیرد. به این ترتیب افراد بیشتری برای ثبت نام در این مسابقه تشویق می شوند. پس از آن 1000 شرکت کننده در گروه های 20 نفره در 50 بیمارستان و مرکز بهداشتی بستری می شوند تا وزن خود را کاهش دهند. کسی که پس از شش ماه بیش از بقیه وزن کم کرده باشد، برنده جایزه است.

در 10 سال گذشته تعداد افراد چاق در عربستان سعودی به شدت افزایش یافته است. بیمارستان "ملک فهد" در استان جده عربستان سعودی اعلام کرد 1500 نفر در فهرست انتظار عمل جراحی کاهش وزن این بیمارستان قرار دارند. سازمان بهداشت جهانی، عربستان سعودی را در رتبه چهاردهم کشورهای چاق قرار داد که در آن 71 درصد از مردم از مشکل اضافه وزن رنج می برند.


ویدیو مرتبط :
آتش بازی تماشاچیان در حین برگزاری مسابقه فوتبال(عجیب)