علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۴ دانشجوی تازه مسلمان شده در سرزمین نور حضور یافتند


به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان چینی و پاکستانی دانشگاه ادبیات فارسی اصفهان همزمان با کاروان راهیان نور در زیارتگاه شلمچه حضور یافتند.

عبد الامیر عریضاوی، مسئول زیارتگاه شلمچه در استان خوزستان در این باره گفت: جمعی از دانشجویان از جمله دو دانشجوی چینی و دو دانشجوی پاکستانی که به تازگی به دین اسلام مشرف شده اند در مزار شهدای شلمچه حضور یافته و نسبت به مقام شهدا ادای احترام کردند.

وی اضافه کرد: تاکنون در میان سیل انبوه زائران راهیان نور، حضور زائران با ملیت های مختلف قابل توجه و ملاحضه بوده و این نشان می دهد که آوازه شهدای هشت سال دفاع مقدس به فراتر از مرز های ایران اسلامی رسیده است.

عریضاوی با بیان اینکه تاکنون میزان استقبال زائران از زیارتگاه شلمچه چشمگیر بوده است، تصریح کرد: امسال در کنار کاروان های راهیان نور، خانواده های زیادی با وسیله شخصی برای زیارت به شلمچه آمدند.


ویدیو مرتبط :
اعزام کاروان راهیان نور به سرزمین نور و عاشقی