ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مبلغ قرارداد خرید جدید استقلال مشخص شد


مبلغ قرارداد خرید جدید استقلال مشخص شدجام نیوز/ اگر بازی جدید و مراکشی تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل مصدوم نشود و در تمام بازی ها به میدان برود برای هر بازی 21 میلیون تومان خواهد گرفت.
عادل شیحی روز گذشته رسما به استقلال پیوست. مراکشی‌الاصل که متولد آلمان است، با این هدف خریداری شد تا بلکه مشکلات استقلالی‌ها را در میانه میدان مرتفع کند.
کارنامه شیحی بازیکن کلن طی سال‌های 2005 تا 2014 آن‌قدر دارای نکات مثبت هست که امروز پرویز مظلومی از عقد قرارداد با او خوشحال باشد.
با تمام این اوصاف، مصدومیت‌های این هافبک 27 ساله طی سال‌های اخیر می‌تواند کمی نگران‌کننده باشد. آیا عادل به دلیل شرایط فیزیکی خود در سال 2013-2012 فوتبال آلمان‌ها سه مرتبه دچار مصدومیت شده است؟
این هافبک چپ پای خوش‌تکنیک آخرین بار برای فولام در چمپیون‌لیگ انگلستان 30 دقیقه بازی کرد و از دیدار شاگردان ماگات برابر کاردیف‌سیتی بیش از یک سال و نیم می‌گذرد.
بازیکنی که روزگاری در سال 2012 قیمتی معادل یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار یورو پیدا کرده بود، امروز از نگاه سایت ترانسفر مارکت برای یک فصل 350 هزار یورو می‌ارزد.
جالب است بدانید که قرارداد این بازیکن برای پوشیدن پیراهن تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل، 70 هزار دلار خواهد بود، یعنی با توجه به 9 بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی که در فینال حذفی برگزار خواهد شد، چیزی حدود 21 میلیون تومان برای هر بازی (با دلار 3 هزار تومانی)؛ آن هم اگر شیحی در تمام بازی های استقلال به میدان برود و مصدومیتی بر او عارض نشود.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
مبلغ قرارداد تونی اولیویرا با تراکتورسازی