سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابوترابی فرد: اقتصاد مبتنی بر دانش ، قدرت و ثروت ایجاد می کند


ابوترابی فرد: اقتصاد مبتنی بر دانش ، قدرت و ثروت ایجاد می کند

ایرنا/ نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مبتنی بر دانش ، قدرت و ثروت را در جامعه ایجاد می کند.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد روز جمعه در گردهمایی منشور عزت درشهرستان شاندیز افزود: باید در جبهه داخلی با سرعت به سمت قله های دانش حرکت کنیم و نباید این سرعت کاهش یابد و ملت ایران باید با رشد علمی به جایگاه حقیقی اش برسد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید فرزندان خود را به سمت آموختن علوم سوق دهیم و دانش علمی از مدرک تحصیلی بسیار با اهمیت تر است زیرا اگر مدرک باشد و دانش نباشد فاقد ارزش است.
وی خاطر نشان کرد: مردم در قدم اول و مسئولان در گام دوم باید از مصرف به تولید روی آورند و راه را برای حضور دانش در عرصه تولید هموار کنند.
حجت الاسلام ابوترابی اظهار کرد: محرم و صفر یادآور قیامی تاریخی و عزت آفرین برای امت اسلام است.
وی با اشاره به اینکه رمز ماندگاری قیام حقانیت آن است، تصریح کرد: در این ماندگاری نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب(ع) بسیار ویژه و اساسی است.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های برجسته کربلا این بود که ریشه های آن در ایمان به خدا، دفاع از حق و مقابله با باطل و ظلم استوار یافته است و این ریشه های مستحکم بر اصول قطعی عقلانی و وحیانی نهاده شده است.
حجت الاسلام ابوترابی اظهار کرد: ایستادگی در کنار حق و برای خدا و اطاعت از فرمان او از دیگر ویژگی های قیام عاشورا به شمار می رود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید همیشه در حیات سیاسی خود حق طلب باشند و در این زمینه توجه ویژه به فرامین الهی در حوزه های مختلف بسیار مهم و اساسی است.
وی با اشاره به اینکه یکی از شاخصه های اصلی نظام اسلامی و ایستادگی ان وجود رهبری است، خاطر نشان کرد: اقتدار، عزت و جایگاه کنونی ایران مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم و از تحریم ها و فشارها با قدرت عبور کردیم و امروزه ایران به عنوان یک نماد قدرت جهانی و منطقه ای شناخته می شود به دلیل هدایت های رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی با اشاره به اینکه باید دشمنان نظام اسلامی به درستی شناخته شوند، خاطر نشان کرد: امروز نظام حاکم در جهان مبتنی بر دشمنی است، نظامی که مدیریتش با آمریکا است و با حضور دین از مبنا مشکل دارند.
وی با بیان اینکه اگر نظام سوریه فرو می ریخت دشمنان اسلام و به خصوص آمریکا مردم و مسلمانان بی گناه را قتل و عام می کردند، گفت: باید با صلابت مقابل دشمن ایستاد زیرا خدا با ماست و اگر در همه صحنه ها پشت سر رهبر حضورداشته باشیم پیروز خواهیم بود.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران رسانه های جمعی نیز گفت: مدیریت دولت در حوزه سیاست خارجی خوب و رضایت بخش بوده است و امیدواریم در مسیر اجرای برجام نیز توام با موفقیت باشد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: مجلس با کلیات برجام موافقت کرده و در این راستا اجازه اجرای برجام به دولت داده شده است.
وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی منتظر تصمیم شورای عالی امنیت ملی هستیم، تصریح کرد: کمیسیون برجام و امنیت ملی نیز در این زمینه همکاری های لازم را با دولت خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
دانش آموخته دوره آموزشی مغز ثروت ساز و ثروت کوانتومی