مصطفی هاشمی: ریچارد آزارمان داد/ اشتباه‌های من دلیل نزدیک شدن بازی بود


سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: اشتباه‌های من باعث شد حریف بتواند به بازی برگردد.

به گزارش ایسنا، مصطفی هاشمی پس از پیروزی نزدیک تیمش برابر شهرداری گرگان اظهار کرد: با اشتباه‌هایی که داشتیم اجازه دادیم تا حریف به بازی برگردد و بتواند فاصله امتیازی را کاهش دهد. کاملا تمرکزمان را از دست دادیم و همین باعث شد کارمان دشوارتر شود. معتقدم تمرکز تیم در برخی مواقع حساس از دست می‌رود که فرصتی خوب در اختیار حریفان قرار می‌دهد. باید خیلی سریع این مشکل را از بین ببریم.

سرمربی دانشگاه آزاد با اشاره به عملکرد خوب بازیکن خارجی تیم گرگانی گفت: ریچارد بازیکن خوبی است که با تمرکز و روحیه بالا بازی می‌کند. همین مساله باعث شد که در این مسابقه به شدت ما را آزار بدهد و عملکرد مناسبی داشته باشد. شهرداری گرگان با حمایت هوادارانش مثل یک میزبان بازی کرد و از اشتباه‌های ما به خوبی بهره برد. تیم های تهرانی به اینکه در خانه هم مهمان باشند عادت کرده‌اند.

او با بیان این مطلب که اشتباه‌هایش باعث شد فاصله امتیازی کم شود بیان کرد: بسکتبال همین است. تا ثانیه پایانی اگر از حریف هم پیش باشی به معنای برتری نیست و یک اتفاق می‌تواند همه چیز را عوض کند. من با تصمیم‌های اشتباهی که داشتم باعث شدم تا تیم حریف فاصله امتیازی را کاهش دهد و بازی نزدیک شود.

هاشمی با اشاره به دشواری بازی بعدی تیمش گفت: همه بازی‌ها دشوار است. ما در هر مسابقه برای برد به میدان می‌رویم و می‌دانیم کار آسانی نداریم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف شهرداری گرگان رفت و در وقت اضافه 87 بر 85 به برتری رسید.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سقوط سرباز از روی هلیکوپتر به دلیل اشتباه خلبان