سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعضای جدید شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان معرفی شدند


اعضای جدید شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان معرفی شدند

ایسنا/ یک عضو هیات رییسه موقت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: آیین نامه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان تایید شد، رسولی، کولایی، توفیقی نیز با پیشنهاد محمدرضا عارف به شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پیوستند.

محمدعلی غریبانی اظهار کرد: امروز چارچوب آیین‌نامه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان تعیین شد. مواردی که لازم بود به صورت مختصر و مفید در هیات رییسه موقت سه نفره این شورا که متشکل از خود من، آقای عارف و آقای موسوی لاری است تصویب شد.
وی ادامه داد:‌ فردا جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری تشکیل خواهد شد و به این آیین‌نامه رسیدگی خواهد کرد.
رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین خبر داد: محمدرضا عارف،‌ حسن رسولی، الهه کولایی و جعفر توفیقی را به عنوان اعضای دیگر شورای سیاست گذاری معرفی کرد. همچنین چند تن دیگر از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب نیز به این شورا اضافه خواهند شد.
گفتنی است شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هفته گذشته از عارف خواسته بود تا ریاست شورای سیاست گذاری را بر عهده بگیرد و اعضایی که فکر می‌کنند باید در این شورا باشند را به این جمع اضافه کنند.


ویدیو مرتبط :
حسن عباسی ؛ سیاست خارجی اصلاح طلبان