مسدود شدن حساب‌های بانکی اکثر هیأت‎های ورزشی لرستان


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از مسدود شدن حساب بیشتر هیات‌های ورزشی این استان بابت بدهی‌های مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، علی‎یاور عزیزپور در جلسه هم‎اندیشی ورزش و تجلیل از مدال‎آوران پاراآسیایی اینچئون با بیان اینکه بیشتر هیأت‎های استان بدهکار هستند و حساب بانکی آنها مسدود است، گفت: وزارت ورزش برای هیأت‎ها تاکنون فقط 200 میلیون تومان به ما داده که با 46 هیأتی که داریم به هر کدام 4 میلیون تومان می‎رسد و انتظار داریم که استاندار کمک بیشتری به ما کند.

وی هم‌چنین با بیان اینکه در مدت 14 ماهی که در خدمت ورزش استان هستم، بخش‎های مختلف را بررسی و بر این اساس برنامه‎ای را تدوین کرده‎ایم تصریح کرد: یکی از کارهای مهمی که اجرا کردیم بحث واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی بود که در گذشته بیشتر این واگذاری‎ها غیرواقعی بود و درآمد آن چنانی نداشتیم. 7 استخری که در استان وجود دارند، عمدتاً تعطیل بودند و 70-80 میلیون تومان بدهی داشتند که ساماندهی کردیم. برخی سالن‎ها وضعیت نامناسبی داشتند که فضای آنها را به حد استاندارد رساندیم.

عزیزپور با اشاره به وجود بزرگترین خانه کشتی کشور در خرم‎آباد، ادامه داد: علاوه بر این، خانه‎های کشتی کوهدشت، پلدختر و دورود را احداث و برای کل استان 13 تخته تشک خریداری و در بین شهرستان‎ها توزیع کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: همچنین برای چند رشته دیگر نیز خانه تخصصی احداث یا تجهیز کرده‎ایم و الان کمتر رشته‎ای در استان پیدا می‎شود که مشکلی برای فضای ورزشی داشته باشد.

وی بیان کرد: تاکنون حدود 14 پروژه‎ی عمرانی را به بهره‎برداری رسانده‎ایم و تا دهه مبارک فجر 4-5 پروژه دیگر را افتتاح خواهیم کرد.

عزیزپور با تأکید بر اینکه فضاهای ورزشی استان خیلی کم هستند، یادآور شد: میانگین سرانه فضای ورزشی در کشور 76 سانتی‎متر مربع به ازای هر نفر بوده که این آمار در لرستان بیش از 52 سانتی‎متر است. با 16 هزار مترمربع که در دهه فجر به بهره‌برداری می‎رسد سرانه لرستان بالغ بر 53 سانتی‎متر می‎شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: بیشترین سرانه استان متعلق به شهرستان ازنا با 90 سانتی‎متر مربع و کمترین، کوهدشت و سلسله با 31 سانتی‎متر هستند. در بین استان‎های کشور مکان 28 را داریم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
۳۶ میلیون حساب بانکی مشکل دار مسدود شد