ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کفاشیان: برای مصاحبه‌های مایلی‌کهن متاسفم/ کی‌روش به تیم امید کمک می‌کند


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.09.03 - 06:19

کفاشیان: برای مصاحبه‌های مایلی‌کهن متاسفم/ کی‌روش به تیم امید کمک می‌کند

مهر/ رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مصاحبه‌های محمد مایلی کهن درباره سرمربی تیم ملی گفت: متاسفم که می‌بینم هنوز علیه کارلوس کی‌روش مصاحبه می‌شود.
علی کفاشیان درباره بیماری کارلوس کی‌روش و شایعات مختلف در اینباره اظهار کرد: سه، چهار ماه پیش کی روش پرونده پزشکی داشت و یکی دو بار برای آزمایش و معالجه رفت و عمل‌هایی را هم انجام داد. پرونده او پیش ما است. با عمل هایی که داشت خوشبختانه چیز خطرناکی مشاهده نشد ولی چون وی زیاد عصبانی می شود، یک مقدار این کسالت را دارد. با این حال هیچ سرطانی در کار نیست.
وی درباره گلایه کی روش از امکانات تیم ملی و زمین کمپ و لباس بازیکنان تاکید کرد: یکی از مسائلی که از ابتدای حضور کی روش با او مذاکره کردیم، همین بود. کی روش می گفت با این وضعیت کارم هر روز سخت تر می شود. وی گفت یکی از دلایلی که به سفر خارجی می روم نداشتن چمن مناسب است. ما برای زمین چمن مشکل داریم و زیرسازی آن خراب است.
رئیس فدراسیون در پاسخ به این سئوال که هزینه اصلاح زمین چمن و زیرسازی مجدد آن چقدر می‌شود، گفت: چمن های ما ۵ تا ۶ میلیارد هزینه دارد. متاسفانه ما این پول را نداریم. حداکثر بودجه ما یعنی ۴۰ درصد آن هزینه تیم ملی می شود. برای همین توانمندی کار ساخت و ساز نداریم. البته الان در حال ساخت یک مرکز پزشکی هستیم و نصرالله سجادی و مناف هاشمی قول های خوبی دادند.
کفاشیان که روی خط برنامه نود آمده بود، تاکید کرد: کی روش این قول را از ما گرفت تا مشکلات را حل کنیم و اگر تا قبل از بازی با گوام و هندوستان این مشکلات حل نشود (این بخش از صحبت‌های کفاشیان با حرفهای عادل فردوسی پور قطع شد.)
وی یادآور شد: شما شاهد هستید سعی کردیم آکادمی مدرن و شیکی داشته باشیم و تنها ایراد ما زمین چمن است. با قولهایی که سجادی و مناف هاشمی داده‌اند، مشکلات حل می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره مصاحبه های تند محمد مایلی کهن علیه کی‌روش یادآور شد: کی روش هم این گلایه ها را داشت و از او خواستیم مصاحبه نکند. کی روش همان اول گفت که مدیر فنی تیم امید علیه من مصاحبه می کند. کی روش حاضر شد حتی برای بازی های قطر به تیم امید کمک کند و به آن سر بزند. کی روش می گوید من به بازیکنان جوان فضا دادم تا تیم امید از آنها استفاده کند.
وی افزود: متاسفم که می بینم باز هم مصاحبه های بی مورد می شود. کاشانی چندین بار تذکر داده است. امروز دوباره با حبیب کاشانی صحبت کردم و قرار شد مجددا در اینباره جلسه‌ای داشته باشیم.
کفاشیان ادامه داد: ما از کی روش یک تیم ملی قوی می خواهیم نه در ایران بودن را. چه زمانی بوده که با یک تیم جوان قبل از پایان مرحله مقدماتی، تقریبا به مرحله نهایی صعود کنیم؟ من چند سال است در فدراسیون هستم. باور کنید تا همین سالهای گذشته هیچ کشوری نمی‌آمد با ما بازی کند. الان همه کشورها برای بازی با ما اعلام آمادگی کرده اند از جمله مقدونیه و نروژ.ما در آسیا تیم اول هستیم و رنکینگ خودمان را ثابت کرده ایم. الان همه کشورهای آسیایی حاضرند با ما بازی کنند. وزن فوتبال ما با یک سوم بودجه سایر کشورها قوی شده است.
وی با بیان اینکه آخرین مراحل مذاکره با اسپانسر لباس تیم ملی در حال طی شدن است، تاکید کرد: افشین پیروانی هنوز با ما قرارداد ندارد ولی قرارداد را می‌بندیم؛ دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از برگزاری مجمع عادی در یک ماه آینده و مجمع انتخاباتی در یکی از روزهای هجدهم یا نوزدهم اسفند خبر داد.
کی روش اواخر ژانویه بر می گردد و بازی های امید را در قطر از نزدیک تماشا می کند

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مناظره جنجالی کفاشیان و مایلی کهن درمورد کی روش