سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



احمدی نژاد از نتایج انتخابات تهران خوشحال است؟


احمدی نژاد از نتایج انتخابات تهران خوشحال است؟باشگاه خبرنگاران/مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور سابق نسبت به برخی از اخبار پیرامون نتیجه انتخابات تهران واکنش نشان داد.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور سابق با بیان اینکه منطق ما مبتنی بر دعوت همه مردم و گروه‌های فعال فکری و سیاسی به برادری ،‌انصاف ،‌وحدت و حرکت برمدار خدمت و انجام وظیفه دینی و ملی است، گفت: در این رویکرد رقابت بر سر کسب قدرت و شکست یا پیروزی معنا ندارد.

جوانفکر افزود: سلامت فضای سیاسی کشور در گرو احترام و رعایت اخلاق، پاکی و محبت است،‌بنابراین توسل به حربه تخریب ، برای خارج کردن رقیب از صحنه را نه فقط یک کار ضد اخلاقی و مغایر با اصول انسانی تلقی می‌کنیم بلکه آن را به مصلحت مردم و کشور نیز نمی‌دانیم و هر مشی و منشی برخلاف آن مورد تایید نخواهد بود.

وی گفت: در نتیجه برخی بداخلاقی‌های صورت گرفته علیه دولت قبل،‌ به ویژه توهین‌ها و اتهامات بی‌پایه و اساس مطروحه در سال‌های اخیر علیه خادمان ملت،‌ اینک شاهد آن هستیم که برخی رسانه‌ها در فضای مجازی و تحت عنوان جانب داری از دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، از نتیجه انتخابات در شهر تهران ابراز خرسندی کرده‌اند که در اینباره تصریح می‌کنیم چنین رویکردی مورد تایید نیست زیرا به مسئله انتخابات و نتیجه آن فقط باید از دریچه خدمت به تلاش برای پیشرفت کشور نگریسته شود و از هر گونه سخنی که به تشدید اختلاف، سوءظن و کدورت میان جریان های فکری و سیاسی بیانجامد ،‌اجتناب گردد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جشن پیروزی احمدی نژاد در انتخابات -روستای قره تپه