سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آموزگار مسلمان برترین معلم اروپا لقب گرفت +عکس


ابنا : «لوریس الحاج» آموزگار مسلمان دانمارکی، جایزه بهترین معلم در میان کشورهای اروپایی را به خود اختصاص داد.این بانوی مسلمان، به دلیل خدمات آموزشی و تحصیلی ای که به کودکان پناهجو سوری و عراقی ارائه داده بود، از نظر مسئولین و هیئت رئیسه علوم اتحادیه اروپا، شایسته دریافت این جایزه شناخته شد.وی که خود اصلیتی لبنانی دارد و در سن ۱۵ سالگی به "دانمارک" پناهنده شده بود و اکنون نیز از پوشش اسلامی و حجاب استفاده می کند، از میان ۴۳۰ آموزگاری که نامزد دریافت این جایزه شده بودند، منتخب گردید.

به گفته الحاج، او از بدو ورود به دانمارک، تصمیم گرفت هر روز ۵۰ کلمه جدید به زبان دانمارکی فراگیرد و پس از چند ماه توانست در آزمون ورودی کلاس هشتم دانمارک قبول و وارد این مرحله شود.

اکنون پس از ۲۵ سال، این آموزگار مسلمان به سختی در حال آموزش کودکان پناهجو است، تا هرچه زودتر زبان دانمارکی را فراگرفته و بتوانند به راحتی با دیگر افراد جامعه ارتباط برقرار کنند.
الحاج در گفتگو با برخی رسانه های محلی درباره هدف خود از آموزش کودکان پناهجو گفت: این کودکان دایره لغات بسیار محدودی دارند و من خود را موظف می دانم تا با کمک به آنان، دامنه لغات آنان را افزایش دهم.

بسیاری از دانش آموزانی که تحت تعلیم لوریس الحاج قرار گرفته اند، تلاش او را ستودنی دانسته و اظهار داشتند: اگر کمک ها و دلگرمی های این معلم مسلمان نبود، ما نه تنها به سمت آموزش زبان دانمارکی نمی رفتیم، بلکه حتی از ادامه تحصیل منصرف می شدیم، ولی تشویق های الحاج، باعث رشد و ترقی ما شد.


ویدیو مرتبط :
لقب یک مسلمان