سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس مجلس صربستان وارد تهران شد


ایرنا/ مایا گویکوویچ رئیس مجلس صربستان در صدر هیاتی وارد تهران شد.

گویکوویچ روز گذشته قبل از سفر به ایران گفته بود: بسیار مهم است که برای تشویق تجار و بازرگانان ایرانی و صرب، تماس های مستقیم تجاری ایجاد کنیم، زیرا برای تجارت و همکاری های اقتصادی اعتماد متقابل بسیار مهم است و دیدارها و ارتباطات بهترین راه برای ایجاد اعتماد و فراهم آوردن فضای مناسب جهت همکاری است.
رئیس مجلس صربستان همچنین در زمینه همکاری های پارلمانی بین دو کشور افزوده بود: همکاری و تماس های پارلمانی نقش مهمی در روابط ما به عنوان نمایندگان مردم در آینده ایفا می کند و می توانیم از این روابط و همکاری ها در بهبود روابط چند جانبه بهره ببریم.
گویکوویچ یادآور شده بود: دیدار آقای لاریجانی از صربستان که دو سال پیش صورت گرفت، بسیار مهم بود و امیدوارم سفر پیش روی من به ایران که هم اکنون به دعوت آقای لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران صورت می گیرد، موجب توسعه همکاری های پارلمانی بین دو کشور شود.


ویدیو مرتبط :
فرستاده ویژه رئیس جمهور صربستان در تهران