علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تعامل با «عمار» باید دوسویه باشد/ امسال بودجه‌ای ابلاغ نشد


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به همراه علیرضا رضاداد و رسول صادقی از مدیران و مشاوران وی در سازمان سینمایی عصر امروز سه شنبه ۱۵ دی ماه با حضور در سینما فلسطین از ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» بازدید کرد.

ایوبی در جریان این بازدید به دبیرخانه این جشنواره در سینما فلسطین رفت و در جریان روند برگزاری جشنواره قرار گرفت.

وی در پیشنهادی به سید رسول منفرد دبیر اجرایی جشنواره «عمار» بیان کرد که فیلم های این جشنواره را وارد شبکه نمایش خانگی کنند و سازمان سینمایی نیز از این اقدام حمایت خواهد کرد.

رییس سازمان سینمایی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعامل سازمان سینمایی با جشنواره فیلم «عمار» تصریح کرد: من شخصا اگر رییس سازمان سینمایی نبودم باز هم در این جشنواره حضور پیدا کرده و از این جریان حمایت می کردم و اکنون که به عنوان رییس سازمان سینمایی فعالیت دارم علاقه بیشتری برای حمایت از این جشنواره دارم.

وی درباره چگونگی تعامل با این جشنواره توضیح داد: تعامل بر وزن تفاعل است و باید عملی طرفینی باشد. به طور مثال ما اکنون با جشنواره مقاومت تعامل داریم. یعنی برگزارکنندگان این جشنواره هر سال چند ماه قبل از جشنواره به سازمان سینمایی می آیند و برنامه‌های خود را توضیح می دهند و یا ممکن است ما به خدمت آنها برویم و به نوعی در اجرای برنامه ها در برگزاری جشنواره تقسیم کار می کنیم.

ایوبی اضافه کرد: من امید و انتظار چنین تعاملی را از سوی جشنواره «عمار» دارم که مدیران این جشنواره بخواهند با سازمان سینمایی برنامه‌ریزی داشته باشند و یا احساس نیاز کنند که بیایند و نشست هایی را با سازمان سینمایی برگزار کنند تا ما ببینیم آنها چه اقداماتی در نظر دارند و ما چه کمکی می توانیم انجام دهیم. سال های گذشته بودجه ای به ما ابلاغ می شد و ما مثل یک صندوق عمل می کردیم و این بودجه را تحویل می دادیم اما امسال این بودجه ابلاغ نشد و صندوقی هم وجود ندارد بنابراین تعامل فعلی به صورت یک‌طرفه وجود دارد.

رییس سازمان سینمایی در پایان درباره حمایت از فیلمسازان جشنواره «عمار» تصریح کرد: ما آقای حبیب ایل‌بیگی را در این راستا مأمور کردیم و سعی کردیم فیلمسازان را شناسایی کنیم در صورتی که کسی چنین چیزی را از ما نخواسته بود. در این دوره از جشنواره هم اگر کسی کارش خوب است نزد ما بیاید و حتی نیازی نیست با مدیران صحبتی داشته باشد. ما از این افراد حمایت می کنیم زیرا جشنواره «عمار» را جایی برای کشف استعدادهای متدین می دانیم.


ویدیو مرتبط :
ابلاغ قانون بودجه