فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مقطع دکترا در سه رشته دانشگاه آزاد جیرفت دایر شد


مجید خزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامی داشت هفته پژوهش افزود: دانشگاه آزاد واحد جیرفت جزء دانشگاه های پیشتاژ در عرصه پژوهش می باشد و از ابتدای سال جاری تاکنون 20 طرح پژوهشی، 50 مقاله علمی پژوهشی و پنج کتاب توسط این دانشگاه تالیف شده است.
وی بیان کرد: در مجموع این دانشگاه به خاطر صاحب امتیازی پنج مجله علمی پژوهشی دارای سطح خوبی در زمینه فعالیت های پژوهشی است.
وی تصریح کرد: ملاک ارزشیابی دانشگاه ها، فعالیت های پژوهشی آنهاست و دانشگاهی می تواند حرف برای گفتن داشته باشد که در عرصه کارهای پژوهشی عملکرد خوبی داشته باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: در هفته پژوهش برنامه تجلیل از پژوهشگران برتر شامل اساتید و دانشجوییان، مسابقات کتابخوانی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و نمایشگاه هایی در زمینه ترویج فعالیت های پژوهشی در مدارس جیرفت انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: دو نفر از پژوهشگران برتر بخش کشاورزی و علوم انسانی استان کرمان متعلق به این واحد دانشگاهی هستند.
خزایی افزود: در مجموع این واحد دانشگاهی چهار هزار و 200 دانشجو دارد که یکهزار نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی و از این تعداد 25 نفر در مقطع دکترا تحصیل می کنند.
وی گفت: 70 عضو هیات علمی مرتبه استادیار به بالا بصورت تمام وقت و 150 مدرس مدعو در این واحد دانشگاهی فعالیت می کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت بیان کرد: در حال حاضر 18 رشته کارشناسی ارشد در این واحد فعال است و 14 رشته در مقطع دکترا و 22 رشته کارشناسی ارشد در شورای گسترش استان کرمان مصوب شده که پیگیر هستیم لذا در صورت تصویب در وزارت علوم اقدام ارزنده ای برای توسعه تحصیلات تکمیلی در جنوب استان کرمان است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت سال 1363 کار خود را با رشته کشاورزی امور زراعی و باغی شروع کرد و ظرفیت بالای این منطقه در بخش کشاورزی، وجود بزرگترین گلخانه آموزشی تحقیقاتی مراکز آموزشی عالی کشور و اساتید برجسته این رشته باعث افزایش فعالیت های پوهشی در این بخش شده است.
شهرستان جیرفت اکنون هشت دانشگاه و بیش از 20 هزار دانشجو دارد.
7450/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افزایش رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد الشتر