خشکبار و آجیل بسته‌بندی بخرید


کارشناس اداره غذای سازمان غذا و دارو گفت: خشکبارهایی که در مغازه‌ها به فروش می‌رسد باید در مکان مناسب باشند و در بیرون مغازه و کنار خیابان نباید به فروش برسد.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس مینو حاجیان با بیان اینکه این روزها مردم برای عید نوروز آماده می‌شوند و خریدهای خود را آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: یکی از خریدهایی که این روزها در بازار مشاهده می‌شود، خرید آجیل شب عید است که باید در خرید این محصول دقت کافی داشت. رویکرد ما در سازمان غذا و دارو به این صورت است که خشکبارها باید به صورت بسته بندی شده باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، حاجیان گفت: توصیه ما به قنادی‌ها این است که محصولات خشکبار خود را از مراکزی تهیه کنند که به صورت بسته بندی شده و دارای پروانه ساخت باشد.

کارشناس اداره غذای سازمان غذا و دارو در ادامه با بیان اینکه مصرف کنندگان هنگام خرید باید به چند نکته توجه کنند، اظهار داشت: آجیل باید ظاهری یکدست و رنگ مناسب داشته و بوی نامناسب و ماندگی ندهد. خشکبارهایی که در مغازه ها به فروش می رسد باید در مکان مناسب باشند و در بیرون مغازه و کنار خیابان نباید به فروش برسد؛ چراکه آلودگی های زیادی را جذب خود می کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
صادرات آجیل و خشکبار