سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توقیف سواری مزدا با 204 كیلومتر سرعت در محور سربیشه - بیرجند


به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رضایی گفت: تیم كنترل سرعت پلیس راه سربیشه روز سه شنبه هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور سربیشه - بیرجند یك دستگاه سواری مزدا3 را كه با سرعت غیرمجاز 204 كیلومتر كه در حال حركت بود، مشاهده و خودرو را متوقف كردند.
حداكثر سرعت خودروها در خارج شهر روز 95كیلومتر است.
وی با بیان اینكه برخورد با تخلف حادثه ساز خط قرمز پلیس راه است،گفت: در این رابطه به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز « سرعت و سبقت غیر مجاز و انجام حركات نمایشی» خودرو توقیف و 15نمره منفی در سابقه گواهینامه راننده خاطی ثبت شد كه پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركینگ شد.
وی بیان كرد : هدف پلیس از اعمال قانون این است رانندگان قوانین و مقررات را بیشتر رعایت و سهم خود را در تامین امنیت راهها ایفا كنند و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.
سربیشه در محور بیرجند به زاهدان در جنوب خراسان جنوبی قرار دارد و فاصله این شهر تا بیرجند 85 كیلومتر است.
2047/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!