وقوع انفجار نزدیک مسجد سلطان احمد استانبول/ 15 كشته و 15 زخمی/ داعش مسئولیت را بر عهده گرفت+فیلم و تصویر


خبرها از کشته و زخمی شدن شماری در پی وقوع انفجار نزدیک مسجد تاریخی سلطان احمد استانبول حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره در خبری فوری به نقل از خبرگزاری دوغان ترکیه اعلام کرد بر اثر وقوع انفجار در مرکز استانبول، تعدادی کشته و زخمی شدند.

شبکه اسکای نیوز عربی هم در خبری فوری اعلام کرد این انفجار در باغ مسجد سلطان احمد در استانبول بوقوع پیوسته است.

شبکه العربیه در خبری فوری اعلام کرد پلیس ترکیه منطقه سلطان احمد را مسدود کرده است . شبکه الحدث هم از ورود خودروهای امداد به مکان حادثه خبر داد. 

شبکه المیادین نیز در خبری فوری از زخمی شدن تعدادی از گردشگران آلمانی خبر داد. شبکه راشاتودی نیز از انتشار نخستین تصاویر از این حادثه خبر داد.

رأی العام" نیز در خبری فوری اعلام کرد گروه تروریستی داعش مسئولیت عملیات انفجاری امروز در استانبول ترکیه را برعهده گرفته است.

وقوع انفجار نزدیک مسجد سلطان احمد استانبول/ 15 كشته و 15 زخمی/ داعش مسئولیت را به‌عهده گرفت+فیلم و تصویر

وقوع انفجار نزدیک مسجد سلطان احمد استانبول/ زخمی شدن شماری از گردشگران خارجی 

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز از کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن 15 نفر بر اثر این انفجار خبر داد. همچنین نخست وزیر ترکیه نیز قرار است نشست امنیتی فوق العاده برگزار کند. مقامات ترکیه از احتمال تروریستی بودن این حادثه سخن می گویند. شبکه اسکای نیوز عربی نیز در خبری فوری از کشته شدن 15 نفر و زخمی شدن 15 نفر دیگر در این حادثه خبر داد.  روزنامه رادیکال چاپ استانبول گزارش داد دادستان ترکیه انتشار اخبار درباره این حادثه را ممنوع کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز در خبری فوری اعلام کرد نخست وزیر ترکیه خواهان برگزاری نشست بحران در آنکارا پس از انفجار استانبول شده است.

شبکه اسکای نیوز عربی نیز به نقل از رسانه های ترکیه از حضور گردشگران نروژی و آلمانی در میان مجروحان خبر داد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

در حال تکمیل...


ویدیو مرتبط :
داعش مسئولیت انفجار بمب در صنعا را بر عهده گرفت