سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلمبرداری فیلم سینمایی چشمه در مهریز رونمایی شد


به گزارش ایرنا در این مراسم که در باغ جهانی پهلوانپور مهریز برگزار شد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام برنامه های فرهنگی و هنری یک ضرورت است .
محمد رضا تابش افزود: یکی از عرصه های مهم هنری استفاده از عرصه سینما برای انعکاس مسائل و آداب و رسوم و جلوه های ماندگار است که باید به آن عنایت داشت .
وی ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در تهیه فیلم سینمایی چشمه تصریح کرد: دولت و مجلس از ساخت فیلم های مناسب حمایت می کنند .
همچنین نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی به اهمیت فیلم چشمه با حضور هنرمندان و با همکاری مسئولان در این شهرستان اشاره کرد .
حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده گفت: فیلم سینمایی چشمه دارای اهمیت زیادی است که باید با قوت برای اجرای کامل آن اقدام صورت گیرد .
همچنین در ابتدای این مراسم کارگردان فیلم سینمایی چشمه ، فرهاد مهرانفر به ارائه مطالبی پیرامون فیلم و دلایل ساخت و مراحل انجام شده پروژه تا کنون پرداخت.
فیلم سینمایی چشمه روایت کننده داستان مهندس جوانی است که با خراب شدن ماشین در کویر که در حال شناسایی سفره های آب زیرزمینی است به آبادی متروکی می رسد و به راهنمایی پیرمردی که تنها ساکن آنجاست و از تخصص مرد جوان آگاه شده از دهانه یک چاه به عمق زمین می رود.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .ک3
7536/6197

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رونمایی از فیلم سینمایی زیباتر از زندگی