سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آي تي آموزي/ روش فعال/غير فعال کردن اطلاعيه برنامه ها در Android 6.0 Marshmallow


آي تي آموزي/ روش فعال/غير فعال کردن اطلاعيه برنامه ها در Android 6.0 Marshmallow

تکفارس/ از زمان انتشار سيستم عامل Android 5.0 Lollipop تمام اطلاعيه ها در بالاي صفحه نمايش گوشي هاي هوشمند به نمايش در مي آيند اما شايد خيلي از شما ها از اينکه اطلاعيه تمام برنامه ها مدام در بالاي صفحه نمايش گوشيتان به نمايش در بي آيد احساس خوبي نداشته باشيد، زيرا که شايد شما فقط بخواهيد که اطلاعيه بعضي از برنامه ها به نمايش در بي آيد. خب به همين دليل نيز در سيستم عامل Marshmallow اين امکان به کاربر داده مي شود تا خود تصميم بگيرد که کدام يک از برنامه ها از ويژگي peeking بهره ببرند. بنابراين شما به راحتي مي توانيد در بالاي صفحه نمايش گوشي هوشمندتان از اطلاعيه برنامه هاي مد نظر خود مطلع شويد. در ادامه به شما طريقه انجام اينکار را مي گوييم.

به بخش تنظيمات رفته و سپس وارد بخش “Sound & Notification (صدا و هشدار)” شويد.
به بخش “App notifications (اطلاعيه برنامه)” برويد.
خب در اينجا ليست تمام برنامه هاي شما به نمايش در مي آيد، در اين قسمت ما تصميم گرفتيم تا اطلاعيه برنامه BlockQuest در بالاي صفحه نمايش گوشي هوشمندمان به نمايش در بي آيد.
بعد از انتخاب برنامه ذکر شده به محيط تنظيمات برنامه منتقل شديم و گزينه “Allow peeking (اجازه دادن براي پشتيباني از قابليت peeking)” را فعال کرديم.
بعد از يه مدت زماني نيز اگر ديگر نيازي به اطلاعيه اين برنامه نداشتيد به راحتي مي توانيد به بخش ذکر شده برويد و گزينه “Allow peeking (اجازه دادن براي پشتيباني از قابليت peeking)” را غير فعال کنيد.


ویدیو مرتبط :
Android 6.0 Marshmallow