سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمپانی HTC قیمت جهانی هدست های واقعیت مجازی Vive را اعلام کرد


کمپانی HTC قیمت جهانی هدست های واقعیت مجازی Vive را اعلام کرد

اچ تی سی در هفته گذشته اعلام نموده بود هدست های واقعیت مجازی Vive این شرکت با قیمت 799 دلار در آمریکا فروخته خواهند گشت اما در مورد بهای این محصول در دیگر کشورهای دنیا حرفی به میان نیاورده بود. حالا امروز این قیمت ها اعلام شده اند و بر اساس آن، هدست های یاد شده در انگلستان با قیمت 689 پوند، در سراسر اروپا با بهای 899 یورو و در کانادا با قیمت 1149 دلار کانادا به فروش خواهند رسید.

مردم ژاپن نیز می توانند این دستگاه را با پرداخت 111,999 ین خریداری نماید. همچنین بد نیست بدانید در استرالیا نیز با قیمت 899 دلار استرالیا عرضه خواهد گشت. برای آگاهی از دیگر قیمت ها توصیه می کنیم به وبلاگ شرکت تایوانی مورد بحث مراجعه نمائید.

با توجه به عددی که برای آمریکا اعلام شده بود، به احتمال بسیار خریداران بین المللی از قیمت این محصول در کشورهای خود چندان تعجب نخواهند کرد زیرا مثلا این دیوایس در انگلستان حدود 956 دلار، در ژاپن حدود 983 دلار و در کشوری همانند چین نیز حدود 1053 دلار فروخته می شود. البته با این ارقام باید گفت که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی جزو محصولات گران قیمت دسته بندی می گردد.

پیش فروش این محصول از امروز آغاز می گردد و از ماه آوریل نیز روانه بازار خواهد گشت. در آخر بد نیست یادآوری نمائیم که کاملا پر واضح بود که هدست های مبتنی بر Steam VR ارزش و قیمت بسیار بالاتر از رقیبانی همانند Oculus Rift داشته باشند زیرا بدون شک عملکرد بسیار بهتری نیز دارند.

همچنین خوب است بدانید، Vive به همراه دو کنترلر بی سیم و دو قطعه سخت افزاری که برای تشکیل محیط واقعیت مجازی باید در دو گوشه اتاق نصب گردد، روانه بازار خواهد گشت. جعبه ی این محصول همچنین شامل  Vive Link Box و ایربادهای Vive نیز می شود. این را نیز به خاطر داشته باشید برای استفاده از این هدست باید کامپیوتر قدرتمندی داشته باشید و در همین راستا، اچ تی سی کارت های گرافیکی GTX 970 انویدیا یا AMD Radeon R9 290  را برای داشتن تجربه ای بهتر به کاربران محصول مورد بحث توصیه می کند.

منبع: androidcentral

برچسب‌ها:HTCoculus riftViveVive VRاچ تی سیهدست واقعیت مجازی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
جعبه گشایی هدست HTC Vive بهترین هدست واقعیت مجازی