ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضاییان: عقاب «خوش اقبالی» بر روی شانه بازیکنان ملوان نشسته!/ هیچکس از داوران حمایت نمی‌کند


مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت باشگاه ملوان، گفت: متاسفانه روی دور ناکامی هستیم و با وجود آنکه بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهیم و حتی شایسته پیروزی هستیم اما بازنده می‌شویم و یک امتیاز هم نمی‌گیریم. اگر بد بازی کنیم و ببازیم ناراحت نمی‌شویم اما بازیکنان ما در عین شایستگی بازنده می‌شوند و این آزاردهنده است.

مدیرعامل ملوان در مورد سه باخت متوالی این باشگاه در لیگ برتر و اعتراض استیلی به داوری‌ها و اینکه باشگاه واکنشی نشان خواهد داد یا نه، گفت: واکنش‌ها به داوری‌ها متفاوت است. البته به عقیده من اشتباهات داوری خطای انسانی است که ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. دو هفته متوالی برای ملوان رخ داد و سه هفته هم برای پرسپولیس در حالی که به عقیده من باشگاه‌ها می‌توانند نقشی در بهتر شدن قضاوت داوران داشته باشند البته این به معنای آن نیست که وظایف فدراسیون و کمیته داوران نادیده گرفته شود بلکه من می‌گویم هیچ کس از داوران حمایت نمی‌کند. نه رسانه‌ها، نه بازیکنان، نه مربیان، نه تماشاگران و دیدید که محسن قهرمانی هم از داوری خداحافظی کرد. اگر روزی همه داوران ما بخواهند خداحافظی کنند آن موقع چه کسی برای ما قضاوت خواهد کرد و مسابقات فوتبال ایران را سوت می‌زند.

رضاییان در مورد اینکه به خاطر سه باخت متوالی بازیکنان ملوان جریمه می‌شوند یا نه، گفت: جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر نمی‌گیریم. هرچند به نظر من بازیکنان جوان ملوان با فرصت‌سوزی که می‌کنند خودشان جریمه می‌شوند. خطاب من به بازیکنان جوان ملوان است. بازیکنانی که به راحتی فرصت حضور در لیگ برتر نصیب‌شان شد و در واقع عقاب خوش‌اقبالی بر روی شانه‌هایشان نشسته باید از این بخت و اقبال استفاده کنند که در این صورت می‌توانند زندگی ورزشی خود را متحول کنند.

وی در مورد اینکه استیلی خواهان جذب یک مهاجم شده است، گفت: بله اما ما برای جذب بازیکن باید به جیب‌مان نگاه کنیم. ضمن اینکه اگر بخواهیم بازیکنی جذب کنیم که خیلی ارزان باشد و نتواند مشکلی هم از تیم حل کند جذب او فایده‌ای ندارد. بنابراین راه‌حل ساده‌تر این است که بازیکنان مصدوم خط حمله ملوان در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شوند.

وی در مورد جذب آرش افشین از سوی استقلال گفت: افشین سرباز ملوان است و تا پایان فصل نمی تواند به هیچ تیمی برود.

رضاییان در مورد اینکه باشگاهی برای جذب بازیکن به ملوان نامه داده است، گفت: نه به طور رسمی هیچ باشگاهی هنوز خواهان جذب بازیکنی از ملوان نشده ما هم با هیچ باشگاهی در این زمینه مکاتبه نکرده‌ایم. فقط یک باشگاه با دروازه‌بان ما پاشنکو مذاکره‌ای کرده که خود این بازیکن این پیشنهاد را رد کرده است.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد فهرست مازاد این تیم گفت: هنوز استیلی فهرستی به ما نداده اما فرآیند جذب بازیکن اینگونه است که اگر درپستی ضعف داشته باشیم ابتدا باید به دنبال جذب بازیکن باشیم و اگر بازیکن مورد نظر جذب شد در آنصورت بازیکنی از فهرست کنار می‌رود.

انتهای پیام/ا
 

http://fna.ir/Q97UWC


ویدیو مرتبط :
حمایت هواداران تیم ملوان از بازیکنان