سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیش از یک تن شیر خام غیرقابل مصرف در مهاباد امحاء شد


بایزید حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مقدار شیر خام غیرقابل مصرف توسط بازرسان کمیته بهبود کیفیت شیر مهاباد از سه دستگاه خودرو که به صورت غیرمجاز اقدام به جمع آوری شیرخام از این شهرستان می کردند، کشف و ضبط شده بود.
وی اضافه کرد: این مقدار شیرخام مورد آزمایش قرار گرفته و به علت حمل غیراستاندارد و نگهداری در مکان آلوده، غیرقابل مصرف تشخیص داده شده بود.
رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: این سه دستگاه خودرو نیز توقیف شده و صاحبان آنها با تشکیل پرونده به مسئولان قضایی شهرستان تحویل داده شدند.
وی از دامداران خواست از فروش فرآورده های خام دامی به افراد غیرمجاز و فاقد پروانه فعالیت خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد سودجو که به صورت غیرقانونی این فرآورده ها را جمع آوری می کنند، با شماره تلفن های 42442228 و 42442229 شبکه دامپزشکی مهاباد تماس بگیرند.
حسن پور از شهروندان نیز خواست که مواد لبنی و سایر فرآورده های دامی مورد نیاز را از فروشگاه های معتبر تهیه و از خرید این محصولات از افراد دوره گرد و فاقد مجوز خودداری کنند.
کمیته بهبود کیفیت شیر در شهرستان مهاباد با حضور نماینده جهادکشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و با نظارت فرمانداری تشکیل شده و دبیرخانه آن در شبکه دامپزشکی قرار دارد.
مهاباد با داشتن بیش از 257 هزار راس دام سبک و سنگین یکی از قطب های پرورش دام در جنوب آذربایجان غربی به شمار می آید.
3020/6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شیر آب یا شیر نفت خام