علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



گلساپوش قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی شد/کسب اولین قهرمانی یزدی‌ها


به گزارش خبرنگار مهر، تیم سبزپوش گلساپوش عصر امروز در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در مجموعه ورزشی سلمان محمودآباد یزد به مصاف تیم دریانوردان بوشهر رفت و با کسب سه امتیاز کامل این بازی، صدرنشین این رقابت‌ها شد.

این بازی که با افت و خیزهای بسیاری همراه بود، چهار گل در بر داشت که سه گل آن توسط تیم گلساپوش و یک گل توسط زردپوشان دریانوردان بوشهر وارد دروازه‌های حریف شد.

تک گل دریانوردان بوشهر در ۱۲ دقیقه سوم این بازی و دو گل از گلهای گلساپوش در ۱۲ دقیقه اول و گل بعدی در ۱۲ دقیقه دوم به ثمر رسید.

گل‌های گلساپوش را حسن میرشمسی، سیدمحمد میرحسینی و حمیدرضا دهقانی به ثمر رساندند.

در این بازی که جمعی از ملی پوشان ساحلی کشور حضور داشتند، محمدعلی مختار، ملی پوش تیم گلساپوش یزد از ناحیه پیشانی دچار مصدومیت شد اما از ثانیه های پایانی ۱۲ دقیقه دوم وارد بازی شد و تا پایان بازی توپ زد.

حمید بهزادپور، دروازه بان تیم گلساپوش و دیگر بازیکن ملی پوش این تیم، با آمادگی بسیاری خوبی که داشت، بسیاری از توپ‌های بازیکنان دریانوردان بوشهر که می‌توانست به گل تبدیل شود را راهی بیرون از زمین مسابقه کرد.

دریانوردان بوشهر در این بازی شانس‌های بسیاری برای برتری داشتند و به رغم اینکه داور دو پنالتی به نفع آنها گرفت، شانسی برای غلبه بر گلساپوش پیدا نکردند و پس از دو سال قهرمانی پی در پی، قهرمانی لیگ برتر امسال فوتبال ساحلی کشور را تقدیم یزدی‌ها کردند.


ویدیو مرتبط :
تیم گلساپوش یزد قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شد