ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سبک‌دست: اتفاقات کنار زمین باعث شد رحمتی عصبی شود


سبک‌دست: اتفاقات کنار زمین باعث شد رحمتی عصبی شودکاپ/ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به نتیجه بازی با تراکتورسازی همه ما باید صبر کنیم تا به فضایی آرام تر برسیم.
شاهرخ سبک دست درباره انتقاداتی که در 24 ساعت گذشته به مهدی رحمتی شده است اظهار داشت: انتقاداتی که به کاپیتان تیم استقلال می شود منصفانه نیست رحمتی زحمات زیادی برای تیم استقلال کشیده است. حضور ما در فینال جام حذفی ناشی از درخشش خیره کننده این دروازه بان و زحمات سایر آبی پوشان است و این که تیم جوان شده استقلال در مقایسه با دو فصل اخیر جایگاه بهتری در جدول لیگ برتر دارد نیز ناشی از توانمندی های کاپیتان تیم است که توانسته در کنار سایر استقلالی ها عملکرد قابل قبولی را ارایه کنند. ایشان آسیب های بازی با تراکتورسازی را به صورتی شخصی به جان خرید تا تیمش استقلال دچار بحران نشود و اینکه یک فرد بحران های یک گروه را به جان می خرد نشان از تعصب و حس فداکاری اش است.
عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: عملکرد اخلاقی رحمتی در سال های گذشته موجود است. او بارها به عنوان بازیکن اخلاق فوتبال ایران انتخاب شده و اینکه در دقایق ابتدایی بازی با تراکتورسازی آنطور عصبی شده بود فقط بیانگر این مهم است که موضوعاتی در کنار زمین باعث شده بود دروازه بان استقلال عصبی شود. به هرحال در یک رقابت فوتبالی همه چیز در مستطیل سبز نیست بلکه تیم ها در بیرون زمین هم مشغول رقابت هستند تا با شگرد های مختلف بر حریف فایق آیند. جالب اینجاست امروز هم شایعه کرده اند پرونده باید به کمیته انضباطی برود مگر دروازه بان ما چه کار کرده که بخواهد به کمیته انضباطی برود و مشمول توبیخ و جریمه مالی شود؟ او ابتدا به داور مسابقه گزارش موضوع را داد و سپس از نیمکت نشینان حریف خواست در حریم خودشان مستقر شوند اینکه چیز عجیبی نیست و تخلف به شمار نمی رود.
وی دربارهایجاد تغییرات کادر فنی گفت: با توجه به نتیجه بازی با تراکتورسازی همه ما باید صبر کنیم تا به فضایی آرام تر برسیم و فردا مسایل مربوط به تیم استقلال مورد بررسی مدیریت باشگاه قرار گیرد مسلما بهترین راهکار در جهت بهبود شرایط تیم لحاظ می شود تا انشاالله همه با اتحاد و در کنار هم برای کم کردن ضعف ها و کسب موفقیت در دو بازی آینده تلاش کنیم.
سبک دست درباره مسایل مالی باشگاه خاطرنشان کرد: اوضاع مالی استقلال خوب بود اما دو نیم میلیارد بدهی بازیکنان خارجی برنامه های باشگاه را دچار مشکل کرد. مسلما برنامه داریم به زودی بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شود و در فکر این هستیم از حالا برای فصل آینده آماده شویم که تیمی خوب و باقدرت را راهی لیگ شانزدهم کنیم.


اخبار داغ ورزش در کانال تلگرامی «کانال ورزش»

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
خوردن بستنی باعث تاثیر فوری بر سیستم عصبی و ایجاد حس شادی می شود