سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عفو گروهی از سربازان فراری توسط مقام معظم رهبری


سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به بخشش گروهی از مشمولانی که بیش از هشت سال فرار از خدمت داشته‌اند اظهار داشت: مقام معظم رهبری بنا به پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح تمام مشمولانی که مدت هشت سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو فرمودند.

وی با اشاره به اینکه عفو مذکور شامل سربازانی است که جرمشان صرفا فرار از خدمت بوده است افزود: این افراد به مراجع قضایی معرفی نمی‌شوند و پرونده آنان مختومه می‌شود و می‌توانند جهت انجام دوره خدمت سربازی مراجعه و برابر روال جاری، بقیه خدمت سربازی را انجام دهند یا با پرداخت جریمه، از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند.

کمالی درباره زمان استفاده از این شرایط که قبلا شامل سربازان فراری نمی‌شد گفت: تمام سربازان فراری واجد شرایط تا پایان دی‌ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به پلیس+10 نسبت به ثبت‌نام برای اعزام به خدمت سربازی با پرداخت جریمه اقدام کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ بیانات مقام معظم رهبری - مخالفت با نظرات خاص مقام معظم رهبری ؟ حتما نگاه کنید