سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نقدی: وضعیت سیاسی کشور به جایی رسیده که کشورهای ضعیف برای ما شاخ و شانه می‌کشند


نقدی: وضعیت سیاسی کشور به جایی رسیده که کشورهای ضعیف برای ما شاخ و شانه می‌کشندایسنا/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: منحنی‌های عملکرد رو به بالا در بسیاری از عرصه‌ها طی دو سال اخیر رو به افول قرار گرفته و یا افقی شده‌اند.

سردار محمدرضا نقدی امروز، 7 بهمن ماه که به صورت ویدئو کنفرانس در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و رشد پایدار کشاورزی کشور در اردوگاه امام رضا(ع) برای اعضای بسیج مهندسی کشاورزی سخنرانی کرد، با اشاره به اینکه تاکنون دشمن تمام ابزار جنگی خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته است، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تمام تلاش خود را از جنگ نظامی تا جنگ اقتصادی و فرهنگی به کار گرفت اما در تمام توطئه‌ها شکست خورد به همین دلیل امروز راه نفوذ را پیش گرفته است تا کاری را که با ابراز دشمنی نتوانست به نتیجه برساند با اظهار دوستی به نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند کینه خود را همیشه پنهان نگه دارد و این کینه قطعا آشکار خواهد شد، ادامه داد: دشمن زمانی که ضعیف و ناتوان می‌شود سعی می‌کند از راه دوستی نزدیک شود و از پشت ضربه خود را وارد کند به همین علت باید در شرایط فعلی بسیار مراقب بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ فردی و نفوذ جریانی است، افزود: دشمن از این طریق تلاش می‌کند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد زیرا می‌داند که انقلاب اسلامی در جهان اسلام و حتی جهان غیراسلام نفوذ عظیمی پیدا کرده است و می‌داند این انقلاب به عنوان یک جریان آزادی‌خواه آن‌ها را در معرض نابودی قرار خواهد داد.

نقدی در ادامه گفت: دشمن‌ به همین دلیل قصد نفوذ دارد و می‌خواهد مانند موریانه از داخل همه چیز را بپوساند و به دنیایی که امروز به انقلاب اسلامی دلبسته نشان دهد که فکر و اندیشه اسلامی برای اداره جامعه بشری مناسب نیست.

وی با بیان اینکه موج اسلام‌خواهی غرب را فرا گرفته است، خاطرنشان کرد: هر چند در آمریکا آمارگیری مذهبی ممنوع است اما می‌توان حدس زد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. در حال حاضر در آمریکا 130 مرکز اسلامی وجود دارد، مردم بسیاری از کلیساها را خریداری کرده و به مسجد تبدیل کرده‌اند که این مسأله برای دشمن وحشت ایجاد کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز وظیفه نفوذی‌ها این است کاری کنند که به دنیا بقبولانند اسلام نمی‌تواند زندگی مردم را اداره کند در حالی که سابقه 36 ساله انقلاب اسلامی خلاف این را ثابت می‌کند. دشمن دست بردار نیست و از طریق جریان نفوذ به دنبال بازکردن راهی برای کسب موفقیت است.

وی در این خصوص یادآور شد: در دو سال اخیر در بسیاری از عرصه‌ها منحنی‌های عملکرد رو به بالا یا افقی شده‌ و یا رو به افول قرار گرفته‌اند. کشور در عرصه علمی و ورزشی با نزول درجه روبه‌رو شده است. شاخص‌های بورس نیز افول کرده‌اند و قیمت نفت کاهش چشم گیری داشته است. بیکاری با افزایش روبه‌رو شده و پیشرفت طرح‌های عمرانی متوقف شده و موج بزرگی که از سازندگی که در سال‌های گذشته به چشم می‌خورد حال حاضر متوقف شده است.

سردار نقدی در خصوص نزول جایگاه سیاسی کشور اضافه کرد:‌ در دو سال اخیر وضعیت سیاسی کشور به جایی رسیده که کشورهای ضعیف برای ما شاخ و شانه می‌کشند. اگر این افت‌ها و تنزل‌ها استمرار پیدا کنند کشور دچار وضعیت بدی خواهد شد به همین دلیل باید اقداماتی در این راستا انجام شود که به کار گرفتن ظرفیت‌های درونی مهم‌ترین اقدامی است که می‌توان در این جهت انجام داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به کارگیری ظرفیت‌های درونی هدف جداسازی بسیج رشته‌های مهندسی بوده است، ادامه داد: تاکنون در کشور برای اثبات توانایی نظام اسلامی قدم‌های خوبی برداشته و زیرساخت‌هایی درست شده است؛ تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما انتظار ما از این حرکت جهادی بیشتر است.

نقدی در خصوص انتخابات مجلس پیش رو یادآور شد: اگر این مجلس از افرادی تشکیل شود که به غرب خوش‌بین بوده و به خودمان بدبین هستند، به تعداد نفوذی‌هایی که در حال حاضر مسئولیت دارند اضافه می‌شود، این مساله کشور را دچار وضعیت بحرانی خواهد کرد و موجب پرداخت بهای سنگینی می‌شود.

وی ادامه داد: حتما باید افرادی که معتقد به مبارزه با آمریکا، استقلال طلبی و خودباوری هستند وارد مجلس شوند. کسانی که فساد اقتصادی دارند چطور می‌توانند امانت‌دار مردم باشند؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه آمریکا به این انتخابات چشم دوخته است، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به کسانی رای بدهیم که کشور را به دشمن نفروشند و مجلسی تشکیل شود که عاری از نفوذ بیگانگان باشد.

وی در خصوص مسأله علمی کردن کشاورزی عنوان کرد: اگر به سمت این مهم گام برداریم و قدری بیشتر همت کنیم باور مردم تقویت می‌شود و راه را برای نفوذ دشمن می بندد. متاسفانه در رسانه‌ها منعکس شده که تفاهم‌هایی برای واردات تراکتور به کشور بسته شده است، در حالی که کشور خود قادر به تولید تراکتور است. این عمل به معنای افزایش بیکاری و اثبات نتوانستن است و باید هر چه سریع‌تر با اقداماتی این اعتماد به نفس را به مردم بازگرداند تا دوباره منحنی‌های عملکرد رو به بالا قرار گیرند.

سردار نقدی در پایان از دو کتاب با عنوان راهنمای عملیاتی علمی کردن کشاورزی و راهنمایی پودمانی مهارت آموزی کشت و کار رونمایی کرد.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
دشمن به عناصر سیاسی ضعیف چشم دوخته است