گزارشی مصور از پوشش حاضران در کاخ جشنواره برج میلاد/ خانم ها و آقایان خوش پوش کدامند؟


گزارشی مصور از پوشش حاضران در کاخ جشنواره برج میلاد/ خانم ها و آقایان خوش پوش کدامند؟  کافه سینما/ با دومین گزارش مصور و مفصل از پوشش حاضرین در کاخ جشنواره برج میلاد حین برگزاری جشنواره فیلم فجر همراه شما هستیم.
حالا امسال بیشتر از هر سال دیگری، خوش پوشی و تلاش همگان برای داشتن ظاهری مناسب به چشم می خورد. روزهایی در اوایل کار سرویس مد باید از اهمیت چروک نبودن لباس و ست رنگ ها می نوشتیم و حالا خوشحالیم که می توانیم به جنبه های حرفه ای تر مد و فشن بپردازیم و در عین حال نمونه کارهای طراحان ایرانی را بیشتر ببینیم.
پالتو طوسی و با طرح های زرد رنگ و ست آن با یک شال زرد ساده، زیبایی و طراوات را به پوشش خانم تینا پاکروان بخشیده بود. ست طوسی و زرد یکی از ست های زیبا و با نشاط زمستانی است و تقریبا در هر موقعیت و مکانی می تواند به کار رود.
شادی کرم رودی از دیگر خوش پوشان این چند روز بود. او پیراهن خاکستری اش را با یک ژاکت خاکستری جلوباز ست کرده بود. کیف و بوت چرمی ساده اش مکمل خوبی برای این ست به شمار می رود و رنگ قرمر با ایجاد شکستی در پوشش، طراوات و شادابی را به این ست کلاسیک زیبا اضافه کرده بود.
نیکی مظفری با ست های کژوال و نیمه رسمی اش از خوش پوش های سینمای ماست. هرچند در این تصاویر ست هوشمندانه بلوز طرح جین را با مانتوی جلو باز کرم، بیشتر از تصویر سمت راست می پسندیم. به نظر می رسد نیکی می توانست برای روی پوشش، ژاکت یا کت بهتری انتخاب کند که هماهنگی بیشتری با تونیک خاکستری و سفیدش داشته باشد.
احمد مهران فر با کت و شلوار مشکی رسمی و پیراهن سفید، نمونه خوب یک ست کلاسیک و ساده است.
یکی دیگر از خوش پوش های این مراسم، خانم ماندانا معز پور بود. این بازیگر تئاتر و تلویزیون، دامن بلند آبی اش را به سادگی با بالاتنه مشکی و شال همرنگ دامنش ست کرده بود. کیف و کفش ساده مشکی هم به خوبی با این پوشش کلاسیک ساده و زیبا هماهنگی داشت.

اگر از طرفداران ست پیراهن/ دامن و چکمه هستید، پوشش این بانوی خوش پوش نمونه ی خوبیست. استفاده از روسری و کیف آبی شکست خوبی در زمینه سیاه ایجاد کرده است و ظاهری زیبا و برازنده به وجود آورده است.
یکی دیگر از ست های خوبی که در این چند روز دیدیم، این پالتو با طرح کاشی ایرانی بود که پیشتر در قسمت معرفی طراحان مانتو ایرانی، در بخش معرفی برند لو- دی منتشرش کرده بودیم. بانوی حاضر در عکس این پالتو با برش ساده را به خوبی با شلوار و روسری سرمه ای و کیف و کفش قهوه ای چرم ست کرده بود.
سارا بهرامی با مانتوهای بلندی که مثل پیراهن های قدیمی هستند، بر روی فرش قرمز ظاهر شد. طراح این مانتو احلام و زارا هستند. هرچند به شخصه طرفدار این نوع لباس ها نیستیم ولی باید گفت که خانم بهرامی این پوشش را به خوبی با کیف و کفش و روسری مناسب ست کرده اند.
رعنا آزادی ور و پری ناز ایزد یار، از بانوان خوش پوش ما هستند. رعنا آزادی ور ژاکت جلوباز رهای خود را به سادگی با لباس مشکی و چکمه بلند مشکی ست کرده بود. پری ناز ایزد یار هم پالتو قرمز و سفید مدل کتی خودش را با شلوار سفید و کیف و کفش مشکی ست کرده بود.

نوید محمدزاده این بار با کت و شلوار کژوال در مراسم فرش قرمز فیلمش شرکت کرد. او یک پلور یقه اسکی زرشکی را به خوبی با کت زمستانی سورمه ای وشلوار جین کتان همرنگ ست کرده بود و رنگ زرشکی- بادمجانی کفشش هم حسابی به لباسش می آمد. صابر ابر هم که معمولا دوست دارد متفاوت بپوشد پیراهن خال خالی سفید و مشکی اش را با کفش ست کرده بود. مدل پالتو اش اما جای بحث دارد.
شبنم مقدمی هم از خوش پوشان همیشگی است که با ظاهری ساده اما شیک همیشه برازنده جلوه می کند. گل های رنگارنگ روی پالتوی ساده اش، حس گرم و زیبای بهار را در این روزهای سرد زمستان به بیننده منتقل می کند.
هنگامه قاضیانی هم کت چرم کرمش را با شلوار و روسری سورمه ای ست کرده بود. چکمه بلند قهوه ایش هم مکمل مناسبی برای این ست کژوال به شمار می رود.
طیف های رنگی در پوشش چندسالی است که مد شده است. پالتوی چند رنگ آناهیتا درگاهی هم زیبا و باطراوات است که آن را به خوبی با چکمه و کیف برند فندی ست کرده است.
و بالاخره کافه سینمایی‌های خوش‌پوش. ست کلاسیک ساده و نیمه رسمی آقای گلصورت، نمونه خوبی از هارمونی رنگ و طرح لباس برای آقایان شیک پسند است که در عین سادگی، زیبا وبرازنده است. و ست کژوال- اسپرت آقای قادری، نمونه خوبی برای آقایانی است که دوست دارند تیپ کژوال و اسپرت داشته باشند. جلیقه سبز ارتشی رالف لورن، با یقه پوستی به شما این فرصت را می دهد که آن را با رنگ های متفاوتی ست کنید. شلوار و کفش از طیف قهوه ای با پولور با طرح سرخ‌پوستی که پیش از این در کافه سینما دیدید که امسال مد بسیاری از برندهای خصوصا امریکایی است به خوبی هماهنگی دارد و ظاهری زیبا و پرانرژی می سازد.

منبع: کافه سینما


ویدیو مرتبط :
لینک مصاحبه حامد کمیلی در آی فیلم در برج میلاد(کاخ جشنواره)