بازیگران سینما برای یک کتاب تبلیغ می‌کنند


  X  

بازیگران سینما برای یک کتاب تبلیغ می‌کنند

آی سینما/ کتاب «دختر شینا» توسط نشر سوره مهر منتشر شده و برای تبلیغ آن تیزر سینمایی ساخته می‌شود. امین زندگانی به همراه همسرش الیکا عبدالرزاقی در این تیزر در کنار هم قرار گرفته‌اند که تصاویر آن به تازگی منتشر شده است.
این تیزر به منظور معرفی و تبلیغ کتاب «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده، ساخته شده و برای اولین بار است که یک کتاب برای تبلیغاتش، تیزری سینمایی خواهد داشت.
در این تیزر امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی به عنوان یک زوج سینمایی حضور دارند که پس از مطالعه «دختر شینا» در این آنونس به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«دختر شینا»، خاطرات قدم‌خیر محمدی کنعان از همسرش حاج ستار ابراهیمی‌هژیر است که در روزهای دفاع مقدس روایت می‌شود. البته راوی این ماجرا پیش از انتشار کتاب درگذشته است.
عبدالرزاقی در بخش‌هایی از این قطعه نمایشی، در نقش قدم خیر راوی «دختر شینا» و امین زندگانی نیز در نقش شهید حاج ستار ابراهیمی‌هژیر ظاهر شده‌اند.
محمدباقر مفیدی‌کیا کارگردانی این تیزر که مرکز رسانه‌ای شیرازه تهیه کننده آن است را برعهده داشته. قرار است این آنونس همزمان با هفته کتاب با حضور چهره‌های فرهنگی رونمایی شود. «دختر شینا» پیش از این 14بار تجدید چاپ شده و از کتاب‌های پرفروش سوره مهر، در سال گذشته است.


ویدیو مرتبط :
تفریح با عكس های بازیگران سینما!