ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد مجدد پرسپولیس به طالب‌لو


ورزش 3/ دروازه بان دوم استقلال بار دیگر با پیشنهاد پرسپولیس برای حضور در این تیم مواجه شده است.
در حالی که برانکو با توجه به آشنایی با وحید طالب لو در زمان حضور در تیم ملی، در ابتدای فصل دستور جذب وی را داده بود، دروازه بان دوم استقلال با این مساله مخالفت کرد و ذخیره نشینی در جمع آبی پوشان را انتخاب کرد.
با این حال با توجه به عملکرد دروازه بانان پرسپولیس در نیم فصل اول، مسوولان این تیم بار دیگر به وحید طالب لو پیغام فرستاده اند و خواهان حضورش در جمع پرسپولیسی ها شده اند. طالب لو که بعد از سال ها حضور در استقلال نمی خواهد به دلیل نیمکت نشینی سابقه خود را خراب کند البته بار دیگر به این مساله جواب منفی داده و باید دید در ادامه این پیشنهاد به کجا ختم خواهد شد.
پرسپولیس در نیم فصل دوم به شدت به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن و باتجربه است و طی روزهای گذشته گزینه های زیادی مطرح شده اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سوپر واکنش وحید طالب لو در بازی با پرسپولیس