سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



شفاخونه/ دمنوش هایی برای کاهش حساسیت بهاری


شفاخونه/ دمنوش هایی برای کاهش حساسیت بهاری فارس/ متخصص طب سنتی مصرف دمنوش گیاهانی مانند آویشن، بابونه، رزماری و نعناع را برای کاهش حساسیت بهاری موثر دانست.
حمید افراسیابی گفت: هر ساله به هنگام آغاز فصل بهار،شاهد حساسیت های بهاری به شکل خارش پوست، جوش زدن،آلرژی، سرفه و عطسه کردن هستیم که طب سنتی راه حل هایی را در نظر دارد.
وی مصرف چای نعناع را به دلیل خاصیت ضد التهابی برای رفع خارش و خشکی پوست‌ مفید دانست و افزود: مصرف نعنای تازه نیز برای درمان خارش موثر است.
متخصص طب سنتی گفت: مصرف دمنوش گیاهانی مانند ریحان، رزماری، آویشن و بابونه در چنین شرایطی توصیه می شود چراکه خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی داشته و به رفع التهاب پوست کمک می کند.
وی تآکید کرد: افرادی که دچار حساسیت های پوستی هستند باید مصرف غذاهای تند و پرادویه را کم کنند و در مقابل مصرف سبزیجات تازه، سبوس گندم، غذاهای ملین مثل انواع آش، مصرف کاهو و خاکشیر را در برنامه غذایی خود قرار دهند.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
15 کیلوگرم لاغری و کاهش وزن با مصرف دمنوش چای سبز 5040