فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نوحه‌خوانی نونهال لبنانی برای شهدای مدافع حرم حزب‌الله + فیلم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به موازات احساس تنگ‌تر شدن جهان برای آرمانگرایان واقع بین و متعهدان به نجات بشریت، نشانه‌های رستگاری و صلاح، این روزها واضح‌تر از همیشه در حال نمایان شدن است. در گوشه‌ای از دنیا در سرزمین بلای آخرالزمانی؛ صف‌کشی دشمنان و دوستان انسانیت و شرافت آشکارتر از هر موقعیت تاریخی دیگر، شکل گرفته است. موجودیتی به نام «داعش» با تمام سبعیت نامردانه آن از گوشه و کنار دنیا اشقیا را گرد هم آورده است و در مقابل پاکان و صالحان زمین را تک تک به نام «مدافعان حرم»، زیر پرچم دفاع از اهل‌بیت(ع) متحد کرده است.

با حمله تکفیری‌ها به سوریه و در خطر قرار گرفتن حرم حضرت زینب(س)، عاشقان اهل‌بیت(ع) به دفاع از حرم بانوی کربلا پرداختند. از این رو مدافعان بسیاری با ملیت‌های مختلف از مناطق متعددی داوطلبانه عازم سوریه شده و جانانه از حرم اهل بیت(ع) دفاع کردند. این مقاومت بین‌المللی نشان داده است که جهاد و دفاع از حریم آل‌الله و ارزش‌های مقدس اسلامی مرز جغرافیایی ندارد و هر کسی فارغ از نام کشور، نژاد و ملیت برای دفاع از این ارزش‌ها داوطلب می‌شود تا جانش را بدهد اما هتک حرمت و تجاوزی به این عرصه صورت نگیرد.

وقتی ارزش و آرمانی از جهان اسلام به خطر می‌افتد دیگر عاشقان این مسیر هدفی نخواهند داشت جز ایستادگی و دفاع از آرمان‌ها و این بیانگر جاودانگی جبهه مقاومت است که پیوسته در بین ملت‌ها زنده می‌شود و حیات می‌یابد. یکی از گروه‌هایی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به دفاع می‌پردازند، مدافعان حزب‌الله است، گروهی که همیشه در خط مقدم منطقه حضور دارند و شهدای بسیاری را در عرصه‌های مختلف مقاومت در منطقه نثار کرده‌اند و این جهاد در منطقه باعث عزت و سربلندی کل جهان اسلام شده است.

فیلمی از تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم حزب‌الله در حرم حضرت زینب(س) منتشر شده است که یک نونهال لبنانی برایشان نوحه‌خوانی می‌کند. این فیلم در ادامه می‌آید:

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نوحه خوانی نونهالی برای شهدای مدافع حرم