سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهاجرت 30درصد داروسازان کشور به کانادا


مهاجرت 30درصد داروسازان کشور به کانادامیزان/ مدیرکل نظارت بر داروی سازمان غذا و دارو گفت: 30 درصد فارغ التحصیلان دانشکده های داروسازی جذب کانادا می شوند.

اکبر عبداللهی اصل مدیرکل نظارت بر داروی سازمان غذا و دارو ، افزود: متاسفانه دستمزد داروسازان در کشور کافی نیست و به همین دلیل بخشی از فارغ التحصیلان رشته داروسازی به کانادا مهاجرت می کنند. وی گفت: دستمزد داروسازان در ایران کمتر از مدیران بازاریابی در بخش خصوصی است. وی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست برای ارتقای دستمزد داروسازان تمهیدی اندیشیده شود. عبداللهی اصل تاکید کرد «داروسازان کشور 37 سال است تلاش کرده اند نیاز دارویی کشور را تامین کنند».

وی درباره ویژگی های دوران پسابرجام گفت: هم اکنون پس از آغاز اجرای برجام، کشورهای خارجی زیادی به ایران می آیند؛ در حالی که برخی از این کشورها 37 سال ایران را تحریم کرده بودند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
مهاجرت به کانادا