درخواست «حسین یاری» از تماشاگران فیلم «پدر آن دیگری»


  X  

درخواست «حسین یاری» از تماشاگران فیلم «پدر آن دیگری»

ایسنا/ حسین یاری که این روزها فیلم «پدر آن دیگری» را بر پرده سینماها دارد از مخاطبانی که این فیلم را دیده‌اند، خواست که تماشای این فیلم را به خانواده و عزیزان‌شان توصیه کنند.
این بازیگر با اشاره به ساختار قصه‌گو و ژانر خانوادگی - اجتماعی فیلم خطاب به حاضران گفت: به نظرمن فیلمی موفق است که آیینه‌ی جامعه‌اش باشد و تماشاگر این فیلم در واقع بخشی از خودش را ببیند، داستان در دهه شصت اتفاق می‌افتد و با این اثر می‌توان همزاد پنداری کرد. امیدوارم ساخت این نوع آثار سینمایی که رو به فراموشی است، دوباره محقق شود و از همه شما عزیزان درخواست می‌کنم تماشای پدر آن دیگری رو به خانواده و عزیزانتان توصیه کنید.
بنا بر این گزارش، اکران مردمی فیلم سینمایی«پدر آن دیگری» آخرین ساخته‌ی «یدالله صمدی» شامگاه گذشته 26 آبان ماه با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
افسانه بایگان، حسین یاری، حسن پویا، نظام الدین کیایی، سعید کریمی، سلمان فرخنده، سیروس عبدلی،بنفشه صمدی،مهدی یار عزیزی،حسن تهرانی،پدرام شکوری، مهدی لباف و ناصر فخری از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.
جمشید مشایخی که حضورش در خبرها اعلام شده بود به دلیل کسالت نتوانست در اکران مردمی فیلم حضور یابد.
در پایان نمایش بازیگران و عوامل فیلم با حضور بر روی سن مورد تشویق تماشاچیان قرار گرفتند و صمدی ضمن تشکر از حاضرین در مراسم گفت: امیدوارم از تماشای این فیلم لذت برده باشید و تماشای آن را به دیگران توصیه کنید، چون این فیلم برای خانواده‌هاست و به تحکیم بنیان خانواده کمک شایانی خواهد کرد.
از نکات حائز اهمیت این مراسم مصادف شدن این اکران با شب تولد یدالله صمدی و نیز حضور«جعفر والی» بازیگر اولین اثر سینمایی این کارگردان ، فیلم «مردی که زیاد می‌دانست» در این اکران مردمی بود.


ویدیو مرتبط :
حجت الاسلام ذبیحی - یاری امام حسین یاری خودمان است