سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر دولت احمدی نژاد از تهران کاندیدا می‌شود یا یکی از شهرهای اطراف؟


وزیر دولت احمدی نژاد از تهران کاندیدا می‌شود یا یکی از شهرهای اطراف؟

پارس/ وزرای دولت نهم و دهم که با پیروزی حسن روحانی از دولت خارج شده اند اکنون درصدد حضور در مجلس دهم شورای اسلامی هستند.

شنیده شده که پرکارترین وزیر کابینه دولت سابق قرار است از تهران یا یکی از شهرهای اظراف، نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.
گفته می شود احتمالا «علی نیکزاد» وزیر سابق مسکن و شهرسازی در صورتی که رای لازم را در شهر تهران داشته باشد از این حوزه انتخابیه نامزد می شود ولی برخی خبر می دهند که بزرگان یکی از شهرهای اطراف تهران از وی خواسته اند در این شهر نامزد انتخابات شود.
بر این اساس احتمالا نیکزاد از حوزه انتخابیه «رباط کریم و بهارستان» نامزد انتخابات مجلس دهم خواهد شد.
گفته می شود دلیل اصلی حضور وی در این حوزه انتخابیه این است که در میان شهرهای مختلف بهترین پروژه مسکن مهر در این منطقه انجام شد و رضایت بالایی نسبت به آن شکل گرفته است.
ابراهیم نکو نماینده فعلی رباط کریم است. وی بعد از پیروزی حسن روحانی درصدد بود که فراکسیون اعتدال را در مجلس راه اندازی کند که در این زمینه ناکام ماند. وی مورد حمایت مدیران دولتی این منطقه قرار دارد.
همچنین قرار است برادر نیکزاد از حوزه انتخابیه «اردبیل، نمین، نیر و سرعین» وراد رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
طعنه ظریف در تلویزیون به وزیر دولت احمدی نژاد