فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشارات علمی و فرهنگی ده عنوان کتاب در حوزه سینما را منتشر می کند


به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود کوثری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پایین بودن تعداد کتاب های علمی در حوزه سینما قرار است این دو سازمان، در مرحله اول 10 عنوان کتاب مورد نیاز جامعه سینمایی و دانشجویان را تا پایان سالجاری بصورت مشترک منتشر و روانه بازار کنند.

وی گفت: چرخه تولید کتاب به علت عدم توزیع مناسب و همچنین هزینه بالای انبارداری به صرفه نمی باشد، لذا همکاری بین سازمان های مختلف و ناشران اقدامی موثر برای رسیدن کتاب به دست علاقمندان است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد سینمایی فارابی در مدیریت جدید اقدام های بسیار خوبی در موضوع های مختلف سینمایی انجام داده است افزود: هدف فارابی از انعقاد این تفاهم نامه بالا بردن فرهنگ تولید سینمایی در حوزه سینماست و این انتشارات می تواند با استفاده از تجربیات و تحقیقاتی که انجام داده است این امر را تقویت کند.

گفتنی است انتشارات علمی فرهنگی از جمله ناشران شناخته شده، با تجربه و موفق در فضای نشر کشور محسوب می شود که تا کنون کتابهای بسیاری در حوزه های مختلف علمی، ادبی، هنری و... منتشر کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1AZF7Q


ویدیو مرتبط :
کتاب الکترونیکی محمد رسول خدا - انتشارات علمی فرهنگی