ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تور جهانی والیبال ساحلی/ نمایندگان ایران از جدول مقدماتی صعود نکردند


تور جهانی والیبال ساحلی/ نمایندگان ایران از جدول مقدماتی صعود نکردندتسنیم/ یک تیم دیگر ایران با پذیرش شکست مقابل چین از دور مسابقات جدول مقدماتی تور جهانی کیش حذف شد تا از چهار نماینده ایران در این جدول، تیمی به جدول اصلی راه نیابد.
در آخرین مسابقه زمین اصلی جدول مقدماتی تور جهانی کیش تیم‌های چین (ها لیکیژنگ – بائو جیان) – ایران (پرویز فرخی – آق محمد سلاق) به مصاف هم رفتند و تیم ایران دو بر صفر مغلوب حریف شد.
تیم پرویز فرخی و سلاق در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 مغلوب چین شد تا تیم‌های ایران در جدول مقدماتی از حضور در جدول اصلی رقابت‌ها باز بمانند.
بدین ترتیب تیم‌های (بهنام توکلی – آرش وکیلی)، (رضا نائینی – بهمن قلی پوری)، (شهرام قاسم خواه و امیر شوشتری زاده) و (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) از دور مسابقات حذف شدند.
رقابت‌های جدول اصلی تور جهانی کیش از فردا آغاز می‌شود و چهار تیم اصلی ایران با 28 تیم دیگر رقابت خواهند کرد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
پراگ میزبان تور جهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۵