ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته مشخص شدند


به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان یافتن رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته در گروه یک، تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شد. این مسابقات با حضور تیم‌های هیات قزوین، شهرداری اراک، شهرداری تبریز، هیات چالوس، مخابرات خراسان رضوی و هیات زارچ یزد در قالب گروه یک و به میزبانی هیات قزوین طی روزهای 30 دی تا 2 بهمن ماه برگزار شد که در پایان 3 روز رقابت تیم‌های خراسان رضوی، شهرداری اراک و هیات قزوین به عنوان تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شدند.

در گروه دوم نیز پس از برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی، سه تیم دیگر برای مرحله نهایی مشخص خواهند شد و مسابقات مرحله نهایی با حضور شش تیم برتر گروه یک و دو برگزار می‌شود.

* صدرنشینی شهرداری ارومیه و پگاه فارس در لیگ‌های دسته اول و دوم بسکتبال با ویلچر

دومین مرحله از مسابقات لیگ‌های دسته اول و دسته دوم بسکتبال با ویلچر با حضور تیم‌های گروه «ب» به میزبانی بوکان و ارومیه برگزار شد و در لیگ دسته اول تیم‌های تیم‌های پگاه فارس، شهرداری بوکان و قند سرور یزد در بوکان با هم روبرو شدند که پگاه فارس به عنوان صدرنشین معرفی شد. تیم‌های شهرداری بوکان و قند سرور یزد نیز دوم و سوم شدند.

مسابقات لیگ دسته دوم نیز با حضور تیم‌های شهرداری تبریز، هیات اردبیل، شهرداری ارومیه، بانک دی چهارمحال و بختیاری به میزبانی ارومیه برگزار شد که شهرداری ارومیه صدرنشین شد. تیم‌های هیات اردبیل، بانک دی چهارمحال و بختیاری و شهرداری تبریز هم دوم تا چهارم شدند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/81LY4E


ویدیو مرتبط :
تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد