سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: جمعیت رهروان همان فراکسیون رهروان مجلس است


نماینده مجلس: جمعیت رهروان همان فراکسیون رهروان مجلس است

ایلنا/ عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: «جمعیت رهروان ولایت» همان «فراکسیون رهروان ولایت» مجلس است که با این تغییر نام ولی با همان ترکیب، ان‌شاءالله قرار است مراحل قانونی خود را برای حضور در عرصه سیاسی کشور و انتخابات مجلس دهم طی کند.

محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، ضمن تایید خبر انتشار لیست اعضای هیات موسس «جمعیت رهروان ولایت»، اظهار داشت: «جمعیت رهروان ولایت» همان «فراکسیون رهروان ولایت» مجلس است که با این تغییر نام ولی با همان ترکیب، ان‌شاءالله قرار است مراحل قانونی خود را برای حضور در عرصه سیاسی کشور و انتخابات مجلس دهم طی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست ۲۴ نفره هیات موسس، لیست نهایی است، یادآور شد: اسامی مطروحه، حداقل کسانی که در هیات موسس حضور دارند را دربرمی‌گیرد ولی درصورت نیاز اسامی دیگری هم به این لیست اضافه خواهدشد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کاظم جلالی با رای اعضای شورای مرکزی «جمعیت رهروان ولایت» به عنوان دبیرکل انتخاب شده‌ است،‌ اعلام کرد: دبیرکل فعلاً به این صورت اعلام شده و باید ببینیم در جلسات بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.

محسنی‌ثانی همچنین در واکنش به اظهار بی‌اطلاعی برخی دیگر از کسانی که نامشان در این لیست آمده، گفت: این لیست ۲۴ نفره با اکثریت آرای حاضران در جلسه تنظیم شده‌است. به هرحال تمام این مسائل مطرح شده ولی در جلسات بعدی باید درباره آن صحبت کنیم.


ویدیو مرتبط :
خواندن شعری از ایرج میرزا توسط نماینده مجلس در صحن علنی مجلس