سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیرِی مرد هزار چهره با یك میلیارد ریال كلاهبرداری در كاشان


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ كارآگاه مهدی پورغلامحسین اظهار كرد: فردی كه با جعل چندین عنوان رسمی مسئولان اداره های دولتی و افراد صاحب نفوذ در استانهای مختلف كشور اقدام به كلاهبرداری كرده بود در عملیات ویژه كارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
وی افزود : به دنبال كسب خبری مبنی بر كلاهبرداری فردی با جعل عنوان مسئولان اداره های دولتی و افراد صاحب نفوذ، موضوع رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور كارآگاهان پلیس آگاه این فرماندهی قرار گرفت.
بگفته وی در بررسی های بیشتر مشخص شد كه این فرد كه از كلاهبرداران حرفه ای و سابقه دار است كه با جعل چندین عنوان رسمی از جمله مسئول گزینش، بازیگر سینما، مدیر گروه فیلمبرداری سریال قمربنی هاشم، یكی از بازیگران تلویزیون، مامور یكی از اداره های استان مركزی، مدیرعالی رتبه یكی از اداره های استان فارس و چندین عنوان دیگر در سطح استان های اصفهان، مركزی و فارس از مردم كلاهبرداری می كند.
فرمانده انتظامی كاشان خاطرنشان كرد: سرانجام با تحقیقات علمی و اقدام های تخصصی پلیس، هویت فرد مذكور بدست آمد و طی یك عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی درحالی كه قصد انجام كلاهبرداری از یك كسبه در بازار كاشان را داشت، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ پورغلامحسین با بیان اینكه متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، به انجام كلاهبرداری یك میلیارد ریالی از مردم با سوء استفاده از عناوین افراد صاحب نفوذ در استانهای مختلف اعتراف كرد، گفت: تاكنون چهار نفر از مالباختگان از شهرهای شیراز، اصفهان، اراك و كاشان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
این مقام انتظامی از كسانی كه به این شیوه از آنان كلاهبرداری شده است، خواست تا برای پیگیری پرونده خود و شناسایی متهم به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان كاشان مراجعه كنند.
فرمانده انتظامی كاشان یكی از شیوه های رایج كلاهبرداران را سوء استفاده از عنوان های افراد صاحب نفوذ بیان و به مردم توصیه كرد: فریب ظاهر و حرف های افراد شیاد را نخورند و برای انجام امور اداری و قانونی به شیوه های ناصحیح و افراد شیاد متوسل نشوند.
6136/6021 /1484

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سوتی های مرد هزار چهره