سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اختصاص 2 میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات آموزشی دانشگاه خواجه نصیر/ تدوین سند راهبردی دانشگاه


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عصر امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران این دانشگاه گفت: دانشگاه خواجه نصیر به طور متوسط 13.4 نفر مقاله در پایگاه استنادی اسکوپوس دارد که می‌توانیم بگوییم به طور سالانه حدود 3 تا 4 مقاله برای هر فرد لحاظ می‌شود.

وی افزود: در سطح ملی نیز جزو 13 دانشگاه برتر کشور هستیم و در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه پنجم را داریم، در آخرین رتبه‌بندی جهانی نیز جزو 800 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتیم.

وی با اشاره به تدوین سند راهبردی دانشگاه خواجه نصیر، گفت: کارگروه‌هایی تشکیل شده است تا توسعه همه‌جانبه در فعالیت‌های بین‌المللی داشته باشیم، فرصت‌های مطالعاتی را گسترش می‌دهیم و از ملیت‌های خارجی استاد وابسته به استخدام می‌گیریم.

خاکی صدیق گفت: همچنین با کشورهایی مانند فرانسه، روسیه و کره جنوبی قرارداد داریم تا فعالیت‌های مشترک انجام دهیم.

وی افزود: برای ایجاد پردیس در تاجیکستان قراردادی با این کشور داریم و همچنین قرارداد سازه‌های تاریخی را با کشور ایتالیا منعقد کردیم.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی  از نوسازی آزمایشگاه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: حدود 2 میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات آموزشی هزینه کردیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YK7S1K


ویدیو مرتبط :
منافقین در دانشگاه خواجه نصیر