سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عملیات گسترده نیرو های نظامی پاکستان برای دستگیری عاملان انفجار تروریستی لاهور


عملیات گسترده نیرو های نظامی پاکستان برای دستگیری عاملان انفجار تروریستی لاهورایرنا/ نیرو های نظامی پاکستان از ساعاتی پیش عملیات گسترده دستگیری عاملان انفجار تروریستی روز گذشته در لاهور را که به کشته شدن بیش از 70 نفر انجامید، در ایالت پنجاب این کشور آغاز کرده اند.
انفجار غروب روز یکشنبه به وقت محلی در پارک «گلشن اقبال» در مرکز شهر لاهور پاکستان تاکنون 72 کشته و بیش از 300 زخمی بر جا گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، ژنرال «عاصم سلیم باجوه» سخنگوی ارتش پاکستان در صفحه توئیتر خود در این رابطه نوشت: آژانس های اطلاعاتی، ارتش و نیروهای شبه نظامی پاکستان عملیات دستگیری عاملان این حمله تروریستی را در اطراف ایالت پنجاب آغاز کرده اند.
وی در ادامه افزود : مخفی گاه بزرگ اسلحه و مهمات تروریست ها کشف شده و چند مظنون به مشارکت در این حمله تروریستی بازداشت شده اند.
لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان و قلب سیاسی و فرهنگی این کشور است.
گروه جماعت الاحرار، از شاخه های طالبان در پاکستان، مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفته است.
همزمان با انفجار روز گذشته در شهر لاهور، گروهی از هواداران «ممتاز قادری» از شخصیت های افراطی پاکستان نیز با نیروهای پلیس درگیر شدند که این درگیری به مجروح شدن 42 نفر از نیروهای امنیتی و 16 نفر از معترضان منجر شد.
«ممتاز قادری» از نیروهای سابق یگان ویژه پاکستان، اسفند گذشته به جرم قتل «سلمان تاثیر» فرماندار ایالت پنجاب به دار مجازات آویخته شده بود.
هم اکنون تمام خیابان ها و مسیرهای منتهی به «منطقه قرمز» اسلام آباد که ساختمان ها و مراکز مهم دولتی نظیر ساختمان های ریاست جمهوری و نخست وزیری، پارلمان، قوه قضاییه و سفارتخانه ها را در خود جای داده، با کانتینرهای 12 متری و صفوف چند لایه نیروهای پلیس و ارتش کاملا مسدود شده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
شبکه عاملان انفجار تروریستی بیروت بازداشت شدند