سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زائران ایرانی با پنج میلیون دقیقه مکالمه در روز اربعین رکورد زدند


به گزارش خبرنگار ایرنا محمود واعظی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کل مکالمه های انجام شده ایران با سایر نقاط جهان در یک روز 10 میلیون دقیقه است که مکالمه روز اربعین رکورد این تماس های بین المللی بود.
وی گفت: زائران ایرانی اربعین حسینی در عراق تا امروز حدود 37 میلیون دقیقه مکالمه با هموطنان خود در سراسر کشور انجام دادند.
واعظی با تقدیر ازهمکاری بسیار خوب وزیر ارتباطات عراق و اپراتورهای آن کشور در برگزاری ارتباطات مناسب هموطنان ایرانی در روز اربعین افزود: این همکاری خوب با وجود امکانات بسیار محدود عراقی ها ، صورت گرفت .
وزیرارتباطات گفت: کمبود زیرساخت های ارتباطی کشور عراق و وضعیت اپراتورهای این کشور قابل مقایسه با توانمندی ایران نیست ،اما همکاری خوب آنها با کمیته ایرانی تشکیل شده در کربلا و نجف سبب شد ،زائران کمتر با مشکل ارتباطی مواجه باشند.
وی اضافه کرد :روز اربعین از طریق سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و تالیا حدود پنج میلیون دقیقه مکالمه ایرانیان برقرار شد و این امر نشان دهنده امکاناتی بود که از سوی ایران و عراق با انجام سفرهای وزیران دو کشور ،فراهم شد.
واعظی تاکید کرد: مکالمه زائران ایرانی در هیچ زمان از سوی اپراتورهای داخلی با مشکل مواجه نشد ،اما ازسوی اپراتورهای عراقی اجازه داده نمی شد تا جاهایی که مردم تجمع داشتند ، از یک سقف مشخص ،تعداد تماس ها بیشتر شود و این امر کمی ارتباطات را مشکل ساخت.
وزیرارتباطات گفت : اختصاص اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان از سوی اپراتور همراه اول در 9 نقطه ارتباط مناسبی برای زائران فراهم ساخت .
محمود خسروی رئیس کمیته ارتباطات اربعین حسینی در کشور عراق پیش از این گفت: 'کمیته ارتباطات اربعین حسینی از چند ماه پیش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت خود را شروع کرد و با تلاش های صورت گرفته توسط این کمیته ظرفیت های ارتباطی بین دو کشور 10برابر افزایش یافت .'
اقتصام(3)2078** 1559

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عکس العمل زائران ایرانی با موکب های عراقی در اربعین