سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی وزارت کشور: روند بررسی صلاحیت‌ها از فردا آغاز می‌شود


سخنگوی وزارت کشور: روند بررسی صلاحیت‌ها از فردا آغاز می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ سخنگوی وزارت کشور گفت: آغاز روند بررسی صلاحیتها از فردا اغاز می شود.

سخنگوی وزارت کشور حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوطلبان نام نویسی در انتخابات مجلس را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی افزود: روند نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اساس گزارش های دریافتی از سراسر کشور با استقبال خوبی بوده است.
پ
امیری تصریح کرد: نام نویسی از داوطلبان تا پایان وقت امروز ادامه دارد و تا زمانی که افراد برای نام نویسی مراجعه میکنند، نام نویسی از انان انجام می شود.

سخنگوی وزارت کشور در ادامه بیان کرد: پرونده داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به هیاتهای اجرایی که معتمدین مردم هستند ارسال میشود که این هیاتها از فردا کار بررسی صلاحیت داوطلبان را اغاز میکنند و هیات های اجرایی بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه که شامل وزارت اطلاعات، دادستانی، ثبت احوال و نیروی انتظامی است روند بررسی صلاحیت داوطلبان را انجام میدهند.

وی افزود: البته هیاتهای اجرایی اجازه تحقیق محلی در مورد افراد را دارند و هیاتهای نظارت نیز مرجع بررسی صلاحیت داوطلبان هستند، هیاتهای اجرایی پس از بررسی صلاحیت نتایج را به شورای نگهبان اعلام میکند و شورای نگهبان نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.

امیری در پایان خاطر نشان کرد : البته چند روز نیز برای بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده فرصت است و در نهایت اسامی قطعی و نهایی انتخابات دهمین دوره مجلس به وزارت کشور اعلام میشود و براساس جدول زمانبندی کار انتشار اسامی داوطلبان را انجام میدهد که پس از انتشار اسلامی تبلیغات داوطلبان آغاز و در نهایت 7اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان برگزار می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طرفدار تراکتورسازی است !!