سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه از عسل در برابر مورچه ها حفاظت کنیم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.09.09 - 08:19

چگونه از عسل در برابر مورچه ها حفاظت کنیم

چگونه/ مطمئناً نمی خواهید در حالی که درب ظرف عسل را برای خوردن یا آشپزی باز کرده اید، مورچه ها یک چیز لذت بخش شیرین را کشف کنند و شروع به خرابکاری کنند. این چگونه یک راه بسیار ساده و در عین حال بسیار مؤثر برای حفاظت از عسل در برابر مورچه ها -وقتی درب آن باز است- نشان می دهد.
بشقاب را تا لبه از آب پر کنید. مورچه ها نمی توانند از آب عبور کنند و بنابراین فوراً منصرف می شوند.
شیشه عسل را در مرکز بشقاب پر از آب قرار دهید. مواظب باشید آب از لبه های بشقاب نریزد. می توانید کار را همین جا تمام کنید یا اینکه برای حفاظت بیشتر به مرحله بعد بروید.
با استفاده از یک تکه گچ یک دایره در اطراف بشقاب بکشید. با این کار یک عامل بازدارنده دیگر اضافه کرده اید، چون گچ یک مانع طبیعی برای عبور مورچه است.
درب ظرف را ببندید. وقتی از آن استفاده نمی کنید، این کار به شما اطمینان خواهد داد که از عسل به طور کامل محافظت می شود و حتی اگر عسل از کنار شیشه جذاب باشد، از آن می گذرند.
نکات و هشدارها
مرتب آب داخل بشقاب را چک کنید که تبخیر نشده باشد.
این روش را می توانید زمانی هم که درب ظرف از بین رفته است به کار گیرید. فقط در صورت نیاز آب بیشتری به بشقاب اضافه کنید و سعی کنید یک در دیگر برای عسل پیدا کنید.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مورچه عسل Honeypot Ant در حال خوردن عسل