سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قطع صادرات گاز روسیه به ترکیه صحت ندارد


یکی از مسئولان سفارت ترکیه در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اخبار منتشر شده مبنی بر قطع صادرات گاز روسیه به ترکیه را تکذیب کرد و گفت: روند صدور گاز از روسیه به ترکیه همچنان ادامه دارد و اتفاقی در روابط انرژیک دو طرف رخ نداده است.

پیش از این برخی رسانه‌های کردستان عراق از قطع صادرات گاز روسیه به ترکیه خبر داده بودند.

مهمترین دغدغه دولت ترکیه قطع ارسال گاز و انرژی روسیه در فصل سرما است که منجر به نارضایتی عمومی در این کشور خواهد شد و به همین دلیل طی چند روز گذشته تماس‌های مکرری با مسئولان ایرانی داشتند و متقاضی افزایش حجم گاز ارسالی ایران به ترکیه بودند، اما با پاسخ منفی ایران مواجه شدند.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران در این خصوص گفته بود: به دلیل شروع فصل سرما ما در کشور با کمبود گاز مواجه‌ایم و نمی‌توانیم بیش از تعهدات خود به ترکیه گاز ارسال کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1DPAP3


ویدیو مرتبط :
اعتراض ترک ها به رجب طیب اردوغان قطع گاز روسیه به ترکیه