سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرواز ۳۰ «پرنده» هواناجا در نوروز ۹۵


پرواز ۳۰ «پرنده» هواناجا در نوروز ۹۵تسنیم/ فرمانده هواناجا از به‌کارگیری ۳۰ پرنده در طرح نوروز ۹۵ خبر داد.

سردار محمد ولی بیرانوند با اشاره به مأموریت‌های هواناجا در نوروز 95 اظهار کرد: هواناجا نیز همچون دیگر بخش‌های نیروی انتظامی، حضور فعالی در طرح نوروزی 95 دارد و افتخار می‌کند که در بحث کنترل ترافیک و ایجاد امنیت سفرهای نوروزی، خدمتگزار مردم است.

فرمانده هواناجا اضافه کرد: پایش ترافیکی در جاده‌های سراسر کشور، ترابری مسئولین ناجا برای نظارت بر حسن اجرای مأموریت‌های سراسر کشور و کمک به اقدامات امدادی از وظایف هواناجا در طرح نوروزی 95 است.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توان پرنده‌های در نظر گرفته برای این طرح در سال 95، 20 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و امسال 30 فروند وسیله پرنده برای این مأموریت‌ها در هواناجا به کار گرفته خواهد شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
پرواز با بالگرد هواناجا از روی جاده چالوس فروردین93