استیماچ: کارهای زیادی باید در سپاهان انجام دهیم


سرمربی تیم سپاهان می‌گوید باید کارهای زیادی در این تیم صورت بگیرد.

  سرمربی تیم سپاهان می‌گوید باید کارهای زیادی در این تیم صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا  ، ایگور استیماچ پس از تساوی مقابل تیم راه آهن اظهار کرد: ما می‌دانستیم که این بازی، بازی سختی خواهد بود و به این فکر می‌کردیم که راه آهن مشابه خیلی از تیم‌های لیگ ایران به اصفهان می‌آید تا مقابل سپاهان یک مساوی کسب کند. به همین دلیل امروز همه بازیکنان راه آهن مدام پشت به توپ می‌ایستادند.

وی با بیان اینکه در مقابل تیم‌های بسته ما مجبور به پاسکاری متعدد هستیم، ادامه داد: من از همه بازیکنانم راضی هستم به این دلیل که آن‌ها اولین بازی بود با حضور من گل نخوردند ولی از طرف دیگر در پایان بازی اصلا از آن‌ها راضی نبودم چرا که ما هیچ امتیازی نگرفتیم!

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به اینکه دروازه‌بان تیم راه آهن عامل مساوی سپاهان در این بازی بود ادامه داد: ما در این تیم سپاهان کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم و باید منتظر بشینیم تا شیمبا و پادوانی به تیم اضافه شوند.

استیماچ با بیان اینکه در این بازی از حسین فاضلی بسیار ناراحت بودم، ادامه داد: من به تمام بازیکنان سپاهان اعلام کردم که آن‌ها باید حرکت بدون توپ داشته باشند و با توپ به هیچ سمتی حرکت نکنند. ما در سپاهان راه افتادن با توپ و حرکت با توپ را ممنوع کرده‌ایم چرا که اعتقاد داریم بازیکن و حرکت پا به توپ جز خطر برای تیم‌مان و موقعیت دادن به تیم حریف در حال حاضر خاصیت دیگری ندارد.

وی در خصوص حضور نداشتن مهدی شریفی در تیم سپاهان اظهار کرد: شریفی به دلیل مصدومیت مچ پا چند هفته‌ای از سپاهان دور خواهد بود و ما تصمیم گرفتیم این عامل را بهانه حضور محرم از ابتدا در بازی کنیم و این عوامل دست به دست یکدیگر داد تا شریفی جزو لیست 18 نفره سپاهان نباشد.

وی درباره اختلاف سطح نیمکت و بازیکنان داخل زمین اظهار کرد: تیمی که بنده تحویل گرفتم آن چیزی است که شما می‌بینید و من بازیکن دیگری به جز این‌ها ندارم. خیلی دلم می‌خواست که امروز شیمبا یا پادوانی را در زمین داشتم اما بضاعت تیم سپاهان بر روی نیمکت در حال حاضر همین است.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان مسن ما در تمرین‌های فشرده ما بسیار خوب عمل می‌کنند و به ما در آینده کمک خواهند کرد اما همه باید بدانیم که مقاوم باشیم و فقط با تفکر سپاهانی به راه‌مان ادامه دهیم.


ویدیو مرتبط :
چه کارهای می توانیم بی خطر در خانه انجام دهیم ( علمی)