سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک کریر استاندارد برای نوزادان چه ویژگیهایی دارد؟


یک کریر استاندارد برای نوزادان چه ویژگیهایی دارد؟

کریر یا سبد حمل نوزاد جزو‌ اولین وسایلی است که نوزاد و والدین به آن احتیاج دارند و آرامش کودک و آسایش والدین تا حدی به این وسیله بستگی خواهد داشت از این رو برای انتخاب آن باید دقت کامل داشته باشیم تا مبادا از خرید خود پشیمان شویم.پس به این نکات توجه کنید.

1 ـ استاندارد را جدی بگیرید؛ اگرچه وظیفه اصلی این وسیله ایجاد شرایط مساعد برای حمل و نقل کودک است و بسیاری از والدین امروزی برای جابه‌جایی نوزاد هنگام خروج از منزل از آن استفاده می‌کنند، اما کریر علاوه بر ایجاد آسایش برای کودک و والدین قرار است محافظی بسیار مطمئن برای دلبند شما باشد، پس بجاست قبل از انتخاب مدل مورد نظرتان به علائم استاندارد که معمولا از سوی شرکت‌های سازنده برای لوازم حمل و نقل کودک استفاده می‌شود توجه ویژه داشته باشید. این ویژگی معمولا با حرف E روی جعبه کریر منعکس می‌شود.

2 ـ به وزن کریر دقت کنید؛ همان‌طور که از نام این وسیله پیداست قرار است والدین برای جابه‌جایی و حمل و نقل کودک از آن استفاده کنند؛ بنابراین لازم است نسبت به وزن وسیله خوب دقت شود، چون اگر مادر یا پدر به تنهایی قصد جابه‌جایی کودک را داشته باشند با توجه به این‌که یک ساک همراه کودک نیز باید با خود حمل کنند ممکن است وزن کریر برایشان دردسر ساز باشد و باعث خستگی و در نهایت کنار گذاشتن آن شود.

3 ـ چندکاره‌های محبوب؛ با توجه به افزایش تقاضای استفاده از کریر و البته زندگی ماشینی امروز، بیشتر سازندگان به فکر تولید وسیله‌ای چندکاره در این زمینه افتادند که درواقع علاوه بر این که مسئولیت حمل و محافظت نوزاد خارج از منزل را برعهده دارد هنگام استفاده از خودرو نیز می‌تواند با استفاده از تجهیزات اضافه‌ای که در آن تعبیه شده به صندلی خودرو تبدیل شود. بنابراین بهتر است هنگام خرید این موضوع را خوب مورد بررسی قرار دهیم. هرچند ممکن است قیمت بیشتری بپردازیم. اما فراموش نکنید اگر قصد خرید این وسیله را دارید باید به محافظ‌های آن خوب دقت کنید که عبارتند از محافظ‌های سر و گردن و بندهای نگهدارنده، چون هنگام استفاده آن به صورت صندلی خودرو به این موارد نیاز خواهید داشت. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید کریر را تا زمانی که فرزند شما حدود 10 کیلوگرم وزن گرفته می‌توانید به عنوان صندلی خودرو استفاده کنید و پس از آن باید به دنبال صندلی خودرو مناسب اندازه کودک باشید.

4 ـ در انتخاب دسته کریر دقت کنید؛ کریر برای حمل نوزاد ساخته شده است، بنابراین وزن کل این وسیله همراه با نوزاد بر دستان والدین خواهد بود پس طراحی و مواد سازنده دسته کریر یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب آن برای شماست. امروزه کریرهایی که دارای دسته‌های پارچه‌ای است با توجه به امتیاز راحتی بیشتر تقاضای مشتریان را به خود اختصاص داده‌اند، گرچه کمی قیمت بالاتری نسبت به کریرهایی با دسته پلاستیک دارند؛ اما امتیاز حمل و نقل آسان این مشکل را کاملا برطرف کرده است.

صندلی خودرو ضروری است

اگر خودرو شخصی دارید، صندلی کودک جزو ملزومات بسیار اساسی دلبند شماست که باید در خرید آن خوب دقت کنید، چون با توجه به بررسی‌های انجام شده هنگام بروز سوانح رانندگی، کودکان 70 درصد بیش از بزرگسالان درخطر آسیب خواهند بود. بنابراین نسبت به خرید این وسیله کاملا با وسواس اقدام کرده و به علامت یونیورسال که نشاندهنده مناسب بودن صندلی برای تمام خودرو‌هاست دقت کنید.

یکی از اصلی‌ترین وظایف صندلی خودرو، حفظ سلامت کودکان هنگام رانندگی یا بروز سوانح است، بنابراین درباره استانداردها و تست‌های انجام شده روی آن خوب دقت کنید و به علامت‌های موجود روی کارت الصاقی به آن توجه ویژه داشته باشید. به خاطر بسپارید ارزان خریدن هنر نیست بلکه درست و منطقی خرید کردن مهم است.

دراین چارچوب، مهم‌ترین موضوع هنگام خریدن صندلی خودرو برای کودکان، ایمنی آنهاست که باید بندهای نگهدارنده دقیقا درست نصب شده باشد و محافظ سر و گردن کودک در این وسیله وجود داشته باشد.

توصیه کارشناسان در باره صندلی خودرو این است که در صورت بروز حادثه حتی اگر هیچ صدمه‌ای به صندلی کودک وارد نشده باشد نسبت به تعویض آن اقدام کنید چون ممکن است تغییر حالتی هرچند کوچک بدون جلب نظر شما در حادثه بعدی کارایی صندلی خودرو دلبندتان را کم کند.

همچنین یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای والدین درخرید این وسیله اهمیت دارد، تعیین اندازه صندلی خودرو مناسب برای کودک است. این موضوع هم با استفاده از استانداردها و نشانه‌هایی خاص درنظر گرفته شده است. مثلا برای هنگام تولد گروه 0 مثبت اختصاص داده شده و به ترتیب برای بالاتر از آن 01 و 02 تعیین شده است که در نهایت تا وزنی معادل 13 گیلوگرم را پشتیبانی خواهد کرد.

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید...

برچسب ها : کریر استاندارد ، کریر خوب ، سیسمونی ، صندلی خودرو ، ضرورت کریر ، کریر نوزاد ، کریر مکسی کوزی ، کریر چیکو ، کریر گراکو ، کریر کودک ، کریر گود بیبی ، کریر و کالسکه ، کریر دلیجان ، کریر ایرانی 

تعداد بازدید : 1

نظرات كاربران : نام : ایمیل : متن نظر : *لطفاً نظر خود را وارد نمائید متن بالا را وارد نمایید* 


ویدیو مرتبط :
سامانه s300چه ویژگیهایی دارد؟؟؟