دانشجو باید مطالبه‌گر، منتقد و پیشنهاد دهنده باشد


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان باید نقد منصفانه داشته باشند و عملکرد و کم و کاستی‌ها را با بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال وبختیاری- قاسم سلیمانی دشتکی در آیین تجلیل از دانشجویان دانشگاه شهرکرد با تبریک روز دانشجو و تسلیت ایام 28 صفر، اظهار کرد: دانشجویان بیش از همه با جامعه و مردم در ارتباط هستند و از مشکلات آن‌ها باخبرند که می‌توانند این موارد را مسئولان اطلاع‌رسانی کنند. دانشجویان باید مطالبه‌گر باشند و بتوانند انتقادات، پیشنهادها و مطالبات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به تسخیرلانه جاسوسی توسط دانشجویان گفت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند و این قشر در سرنوشت کشور نقش بی‌بدیلی دارند.

وی رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران را وحدت دانست و خاطرنشان کرد: ما باید در هر شرایطی این وحدت را در جامعه حفظ کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که «دانشجویان باید نقد منصفانه داشته باشند»، گفت: نقد منصفانه آن است که عملکرد و کم و کاستی‌ها را با دید مثبت ببینند و بیان کنند.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره و اظهار کرد: مذاکرات به معنای دوستی با آمریکا نیست و تا زمانی که روحیه استکبارستیزی در آمریکا وجود دارد، «مرگ بر آمریکا» شعار ما است. ما توانستیم با مذاکرات هسته‌ای رفتار آمریکا را به دنیا نشان دهیم و جمهوری اسلامی ایران را از اتهامات مبرا سازیم. نمی‌توانیم بگوییم که به تمامی اهداف خود دست یافته‌ایم؛ چراکه در مذاکرات هر دو طرف خواسته‌هایی دارند ولی می‌توان گفت که به بیشترین اهداف خود دست یافته‌ایم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کلیپ صوتی مطالبه گر