سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مصرف گاز طبیعی در زنجان افزایش یافت


سعید عسگریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی این استان مبنی بر کاهش 10 تا 15 درجه ای دمای هوا میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان شرکت گاز این استان طی شبانه روز گذشته افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: بر این اساس مشترکان این شرکت در مقایسه با روزهای گذشته 600 هزار مترمکعب گاز طبیعی بیشتری مصرف کردند.
عسگریان با بیان اینکه روند کاهش دما در این استان طی 24 ساعت آینده نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: پیش بینی می شود میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان این شرکت روند افزایشی داشته باشد.
وی از همشهریان خواست برای بهره مندی اقشار مختلف مردم از این نعمت الهی در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: شهروندان برای جلوگیری از گازگرفتگی و آتش سوزی، نکات ایمنی را در استفاده از وسایل گاز سوز به ویژه نصب دودکش ها رعایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: اولین نکته مهمی که باید به آن توجه داشت مطمئن بودن از درست کارکردن وسایل گازسوز است و در منازلی که از بخاری گازی به عنوان وسیله گرم کننده استفاده می کنند، اطمینان از باز بودن مسیر دودکش بسیار مهم و ضروری است.
عسگریان همچنین از مردم استان به خصوص اهالی مناطقی که به تازگی به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند خواست از تبدیل وسایل نفت سوز به گازسوز در هر شرایطی خودداری کرده و به هیچ وجه از بخاری بدون دودکش در محیط های بسته مانند اتاق خواب و آبگرمکن در مکان هایی مانند انباری، آشپزخانه های کوچک، حمام یا رختکن و پاسیو، نصب نکنند.
هم اکنون 243 هزارو 761 مصرف کننده خانگی، 17 هزار و 585 مصرف کننده تجاری و 904 مشترک عمده و صنعتی مجموع شمار مشترکان گاز استان را تشکیل می دهد.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مصرف درست گاز طبیعی