سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار منشور حقوق کودک تا پایان فروردین/ افزایش ۲ برابری گشت‌های تعزیرات در سال جاری


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در حاشیه مراسم گرامیداشت روز زن که صبح امروز در وزارت دادگستری انجام شد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اولویت وزارت دادگستری در سال جدید، گفت: یکی از اولویت‌های مهم ما موضوع حقوق شهروندی است و برنامه ششم ماده مفصلی را به این امر اختصاص داده است.

وی رونق حقوق مالکیت را یکی دیگر از اولویت‌های وزارت دادگستری برشمرد و افزود: بهبود فضای کسب و کار و مبارزه با فساد از دیگر اولویت‌های این وزارتخانه در سال جدید به شمار می‌رود.

پورمحمدی در خصوص منشور حقوق شهروندی گفت: رئیس جمهور در شکل گسترده‌ای به این موضوع پرداخته و متن‌هایی آماده شده اما مطلوب ایشان نبوده است.

وزیر دادگستری همچنین در خصوص حوزه حقوق کودک، گفت: این حوزه زیرنظر وزارت دادگستری فعال است و در حال حاضر در جامعه 23 میلیون کودک زیر 18 سال داریم و ما منشور حقوق کودک را تعریف کرده‌ایم.

وی از انتشار منشور حقوق کودک تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وزیر دادگستری همچنین در خصوص گشت‌های تعزیرات حکومتی گفت: هدف از اجرای این گشت‌ها اعمال نظارت است و ما امسال میزان گشت‌ها را دو برابر افزایش دادیم.

پورمحمدی تأکید کرد: ما به دنبال پرونده‌سازی نیستیم و خوشبختانه امسال نیز میزان پرونده‌ها کمتر از گذشته بوده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رئیس شعبه تعزیرات: در گشت های تعزیرات به آبلیموی طبیعی